Tema: Re: Dirzo keitimas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2014-12-03 17:59:36
o tai cia koks stebuklingas budas "inspektuoti" guoli ir nustatyt kad 
jis dar 100 000km atlaikys? contitecho atstovas, is anglijos berods 
atvaziaves buvo, tai teoriniuose savo techniniuose mokymuose aiskiai ir 
paprastai pasake, kad keisti visa komplekta kas priklauso. jei 
nutruksta dirzas beje galima ekspertize daryt, tai kiek ten pamenu is 
tu ekspertiziu gal keletas pasitvirtino. visa kita zmogiskos klaidos 
kaip kazkas dirza sugeba suliet antifryzu/tepalu, paminkyt ir pavartyt 
visaip, palankstyt, na ir aisku po "inspektavimo" nuspresti "geri" 
guoliai, visokie ten blogi prisukimai ir panasios nesamones

On 2014-12-03 08:02:29 +0000, Vitas said:

> O aš keisdamas diržus remiuosi gamintojo rekomendacijomos, o jos yra 
> inspektuoti komponentus (įtempėjus, guolius, pompą), o ne keisti 
> besalygiškai viską iš eilės.
> 
>> na tai kai keiti diržus, vandens ponma besąlygiškai keiti kartu. nes 
>> kitaip tiesiog, nedaroma
>> 
>> 
>> 2014-12-03 09:33, Ostapas rašė:
>>> Teoriškai ne už kalnų terminas, praktiškai - kažkur riebiai dingsta
>>> aušinimo skystis. Internetai sako, kad neretai leidžia aušinimo skysčio
>>> pompa prieš pabaigą, tad nusiteikinėju vidutiniško blogumo atvejui - kad
>>> teks viską keist. Skrodimas penktadienį, tada tiksliai žinosiu. Bet būtų
>>> smagu įsivertint iš anksto.
>>> Pas dylerį (Inchcape) diržo keitimas su vandens pompa 1,4K lt. Įmanoma
>>> kažkur kažką pastebimai sutaupyt, labai neprarandant kokybės? Karučiu
>>> planuojama važiuot dar bent 50K km.
>>> Mondeo MK4 07' 1,8TDCI.
>>> P.S. Žinau, kad klausimas durnas. Bet pilnatis artėja - tai kaip ir
>>> nepyksit gal?