o tai cia koks stebuklingas budas "inspektuoti" guoli ir nustatyt kad jis dar 100 000km atlaikys? contitecho atstovas, is anglijos berods atvaziaves buvo, tai teoriniuose savo techniniuose mokymuose aiskiai ir paprastai pasake, kad keisti visa komplekta kas priklauso. jei nutruksta dirzas beje galima ekspertize daryt, tai kiek ten pamenu is tu ekspertiziu gal keletas pasitvirtino. visa kita zmogiskos klaidos kaip kazkas dirza sugeba suliet antifryzu/tepalu, paminkyt ir pavartyt visaip, palankstyt, na ir aisku po "inspektavimo" nuspresti "geri" guoliai, visokie ten blogi prisukimai ir panasios nesamones On 2014-12-03 08:02:29 +0000, Vitas said: > O aš keisdamas diržus remiuosi gamintojo rekomendacijomos, o jos yra > inspektuoti komponentus (įtempėjus, guolius, pompą), o ne keisti > besalygiškai viską iš eilės. > >> na tai kai keiti diržus, vandens ponma besąlygiškai keiti kartu. nes >> kitaip tiesiog, nedaroma >> >> >> 2014-12-03 09:33, Ostapas rašė: >>> Teoriškai ne už kalnų terminas, praktiškai - kažkur riebiai dingsta >>> aušinimo skystis. Internetai sako, kad neretai leidžia aušinimo skysčio >>> pompa prieš pabaigą, tad nusiteikinėju vidutiniško blogumo atvejui - kad >>> teks viską keist. Skrodimas penktadienį, tada tiksliai žinosiu. Bet būtų >>> smagu įsivertint iš anksto. >>> Pas dylerį (Inchcape) diržo keitimas su vandens pompa 1,4K lt. Įmanoma >>> kažkur kažką pastebimai sutaupyt, labai neprarandant kokybės? Karučiu >>> planuojama važiuot dar bent 50K km. >>> Mondeo MK4 07' 1,8TDCI. >>> P.S. Žinau, kad klausimas durnas. Bet pilnatis artėja - tai kaip ir >>> nepyksit gal?