Tai jei aš būčiau irgi ten kokių diržų ar guolių atstovas, tai atvaževęs ir pasakočiau, kad reikia viską keisti ir kuo dažniau. Čia normalu ir suprantama. >o tai cia koks stebuklingas budas "inspektuoti" guoli ir nustatyt kad jis >dar 100 000km atlaikys? contitecho atstovas, is anglijos berods atvaziaves >buvo, tai teoriniuose savo techniniuose mokymuose aiskiai ir paprastai >pasake, kad keisti visa komplekta kas priklauso. jei nutruksta dirzas beje >galima ekspertize daryt, tai kiek ten pamenu is tu ekspertiziu gal keletas >pasitvirtino. visa kita zmogiskos klaidos kaip kazkas dirza sugeba suliet >antifryzu/tepalu, paminkyt ir pavartyt visaip, palankstyt, na ir aisku po >"inspektavimo" nuspresti "geri" guoliai, visokie ten blogi prisukimai ir >panasios nesamones > > On 2014-12-03 08:02:29 +0000, Vitas said: > >> O aš keisdamas diržus remiuosi gamintojo rekomendacijomos, o jos yra >> inspektuoti komponentus (įtempėjus, guolius, pompą), o ne keisti >> besalygiškai viską iš eilės. >> >>> na tai kai keiti diržus, vandens ponma besąlygiškai keiti kartu. nes >>> kitaip tiesiog, nedaroma >>> >>> >>> 2014-12-03 09:33, Ostapas rašė: >>>> Teoriškai ne už kalnų terminas, praktiškai - kažkur riebiai dingsta >>>> aušinimo skystis. Internetai sako, kad neretai leidžia aušinimo skysčio >>>> pompa prieš pabaigą, tad nusiteikinėju vidutiniško blogumo atvejui - >>>> kad >>>> teks viską keist. Skrodimas penktadienį, tada tiksliai žinosiu. Bet >>>> būtų >>>> smagu įsivertint iš anksto. >>>> Pas dylerį (Inchcape) diržo keitimas su vandens pompa 1,4K lt. Įmanoma >>>> kažkur kažką pastebimai sutaupyt, labai neprarandant kokybės? Karučiu >>>> planuojama važiuot dar bent 50K km. >>>> Mondeo MK4 07' 1,8TDCI. >>>> P.S. Žinau, kad klausimas durnas. Bet pilnatis artėja - tai kaip ir >>>> nepyksit gal? > >