Kadangi tamstai paprasciau suvokti su uzsieniniais pavyzdziais, tai paziurekim situacija Prancuzijoje, Belgijoje (pastaroji visai salia Olandijos). Kaip jie sugeba svetimsaliams grazinti akciza, nors mes su savo lauzais ju kelius gadinam 10 000 kartu daugiau nei lengvieji? Ir pas Belgus netgi keliu mokestis pigenis nei Lietuvoje. Tai is ko jie kelius remontuoja? http://www.ebvat.eu/lt/page.php?content=akcizas -- razumas "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:m8oaic$9ld$1@trimpas.omnitel.net... > Gal tik nepradėkime šnekų apie furistų sumokamą akcizą ir kelių mokesčius, > OK? > Ypač žinant, kad kelius jie gadina 10000 kartų labiau nei lengvieji > automobiliai, o akcizo sumoka tik nuo sunaudoto kuro kiekio, t.y. 5 kartus > daugiau. 10000 yra realus skaičius, čia ne šiaip deklaracija. Jei kas > netiki, gali pasitikslinti kelių direkcijoje. > Tai, kad furistai moka neadekvačiai mažus kelių mokesčius tėra inercija ir > politikų baimė pasakyti tiesą, mat furistų lobizmas yra labai stiprus. > Jie giriasi, kad pervežimai sukuria 10% BVP, tik užmiršta pridurti, kad > pusę jų sudaro geležinkelių transportas, kuris už infrastruktūrą susimoka > pats. Tuo tarpu miestų keliams atstatyti ir prižiūrėti kasmet sukišama > apie 1mlrd. Lt. > > > 2015.01.09 09:52, razumas rašė: >> tu kada nors vaziaves su fura? >> bent isivaizduoji kiek vezejai sumoka akcizo, kuris nueina keliu remontui >> ir >> prieziurai? >> Ir uz furos vairo dazniausiai sedi profesionalus vairuotojas, ir ne jis >> kaltas, kad eismo salygos sudinos. >> >> >