tai ten ne dlia srednyx umov :) -- razumas "Nevkurse" <nera@mailo.nx> wrote in message news:m95b9k$hak$1@trimpas.omnitel.net... > Kai zjbs puslapis, kad pilna straipsni paskaityt reikia vartotoja susikurt > :) > > "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message > news:m959tn$dt7$1@trimpas.omnitel.net... >> va tau savisvietai: >> >> Technikos ekspertai atkreipia dėmesį, kad tos žieminių padangų gamybos >> technologijos, kurios leidžia apledėjusiais keliais saugiai važiuoti >> lengviesiems automobiliams, visiškai netinka sunkiajam transportui. >> Vilkikai su puspriekabėmis, sveriantys 40 tonų, minkšto gumos mišinio >> padangas greičiausiai „nužudytų“ per vieną reisą. Dėl šios priežasties >> sunkvežimių sukibimo su slidžia kelio danga problemos sprendžiamos >> koreguojant padangų protektoriaus piešinį (jis kur kas gilesnis ir turi >> specialų briaunų kontūrą, „dirbantį“ ant sniego bei ledo) pagerinantį >> sukibimą, valdymą ir sutrumpinantį stabdymo kelią. >> >> Antras labai svarbus dalykas, žiemą reikalaujantis daugiau dėmesio nei >> įprastai – tinkama ašių apkrova. Populiarių balninių vilkikų junginiuose >> su ratų formule 4×2 tik vienintelė varančioji ašis užtikrina trauką, >> todėl ypač svarbus teisingas krovinio išdėstymas. Be atitinkamos >> apkrovos, net geriausios padangos sudėtingesnėse sąlygose negali >> užtikrinti reikalingos traukos jėgos. >> >> >> >> saltinis: http://www.cargonews.lt/autotransportas/laikas-grandinems/ >> >> >> -- >> >> razumas >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:m8om2g$il7$1@trimpas.omnitel.net... >>>O prie ko čia dviratis, kai šnekame apie buksuojančias fūras? >>> Paklydai temoje? >> >> >