Kai zjbs puslapis, kad pilna straipsni paskaityt reikia vartotoja susikurt :) "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message news:m959tn$dt7$1@trimpas.omnitel.net... > va tau savisvietai: > > Technikos ekspertai atkreipia dėmesį, kad tos žieminių padangų gamybos > technologijos, kurios leidžia apledėjusiais keliais saugiai važiuoti > lengviesiems automobiliams, visiškai netinka sunkiajam transportui. > Vilkikai su puspriekabėmis, sveriantys 40 tonų, minkšto gumos mišinio > padangas greičiausiai „nužudytų“ per vieną reisą. Dėl šios priežasties > sunkvežimių sukibimo su slidžia kelio danga problemos sprendžiamos > koreguojant padangų protektoriaus piešinį (jis kur kas gilesnis ir turi > specialų briaunų kontūrą, „dirbantį“ ant sniego bei ledo) pagerinantį > sukibimą, valdymą ir sutrumpinantį stabdymo kelią. > > Antras labai svarbus dalykas, žiemą reikalaujantis daugiau dėmesio nei > įprastai – tinkama ašių apkrova. Populiarių balninių vilkikų junginiuose > su ratų formule 4×2 tik vienintelė varančioji ašis užtikrina trauką, todėl > ypač svarbus teisingas krovinio išdėstymas. Be atitinkamos apkrovos, net > geriausios padangos sudėtingesnėse sąlygose negali užtikrinti reikalingos > traukos jėgos. > > > > saltinis: http://www.cargonews.lt/autotransportas/laikas-grandinems/ > > > -- > > razumas > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:m8om2g$il7$1@trimpas.omnitel.net... >>O prie ko čia dviratis, kai šnekame apie buksuojančias fūras? >> Paklydai temoje? > >