Ir prie ko čia tai? Kodėl kam nors turi rūpėti dėl kokių priežasčių ta fūra užkišo kelią ir ką galvoja jos vairuotojas apie ašių apkrovimą? O tai, kad tu vis dar ieškai pateisinimų kažkokiam savanaudiškam fūristui, parodo, kad ir pats nesi tikras, kad fūros mieste yra gėris ir kad gali atsitikti, jog tokiu asocialiu elgesiu paremtas verslas gali žlugti priėmus europietiškus eismo apribojimus. 2015.01.14 10:38, razumas rašė: > va tau savisvietai: > > Technikos ekspertai atkreipia dëmesá, kad tos þieminiø padangø gamybos > technologijos, kurios leidþia apledëjusiais keliais saugiai vaþiuoti > lengviesiems automobiliams, visiðkai netinka sunkiajam transportui. Vilkikai > su puspriekabëmis, sveriantys 40 tonø, minkðto gumos miðinio padangas > greièiausiai „nuþudytø“ per vienà reisà. Dël ðios prieþasties sunkveþimiø > sukibimo su slidþia kelio danga problemos sprendþiamos koreguojant padangø > protektoriaus pieðiná (jis kur kas gilesnis ir turi specialø briaunø > kontûrà, „dirbantá“ ant sniego bei ledo) pagerinantá sukibimà, valdymà ir > sutrumpinantá stabdymo kelià. > > Antras labai svarbus dalykas, þiemà reikalaujantis daugiau dëmesio nei > áprastai – tinkama aðiø apkrova. Populiariø balniniø vilkikø junginiuose su > ratø formule 4×2 tik vienintelë varanèioji aðis uþtikrina traukà, todël ypaè > svarbus teisingas krovinio iðdëstymas. Be atitinkamos apkrovos, net > geriausios padangos sudëtingesnëse sàlygose negali uþtikrinti reikalingos > traukos jëgos. > > > > saltinis: http://www.cargonews.lt/autotransportas/laikas-grandinems/ > >