va tau savisvietai: Technikos ekspertai atkreipia dėmesį, kad tos žieminių padangų gamybos technologijos, kurios leidžia apledėjusiais keliais saugiai važiuoti lengviesiems automobiliams, visiškai netinka sunkiajam transportui. Vilkikai su puspriekabėmis, sveriantys 40 tonų, minkšto gumos mišinio padangas greičiausiai „nužudytų“ per vieną reisą. Dėl šios priežasties sunkvežimių sukibimo su slidžia kelio danga problemos sprendžiamos koreguojant padangų protektoriaus piešinį (jis kur kas gilesnis ir turi specialų briaunų kontūrą, „dirbantį“ ant sniego bei ledo) pagerinantį sukibimą, valdymą ir sutrumpinantį stabdymo kelią. Antras labai svarbus dalykas, žiemą reikalaujantis daugiau dėmesio nei įprastai – tinkama ašių apkrova. Populiarių balninių vilkikų junginiuose su ratų formule 4×2 tik vienintelė varančioji ašis užtikrina trauką, todėl ypač svarbus teisingas krovinio išdėstymas. Be atitinkamos apkrovos, net geriausios padangos sudėtingesnėse sąlygose negali užtikrinti reikalingos traukos jėgos. saltinis: http://www.cargonews.lt/autotransportas/laikas-grandinems/ -- razumas "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:m8om2g$il7$1@trimpas.omnitel.net... >O prie ko čia dviratis, kai šnekame apie buksuojančias fūras? > Paklydai temoje?