tas kad duju purkstukai nieko neytakoja, valdo vistiek viska benzo ecu, o duju ecu gaves signala is benzo ecu pagal nustatymus keicia ta ipurskiama kieky, tai ka ir parasiau viskas susiveda i purkstuku tiksluma ir alia programa-nustatymus nu aisku ir y kuro kokybe paliubomu (bet kad shuda pila tai nei purkstukai nepades nei programa). Jokio ten absoliuciai nera kostmoso ir ta 'dejiku' kokybe priklauso ar vasia girtas ir mazdaug ar graziai viska sudes ar acidarius kapota bus "izoliacijos skrudkes ir zateskes" o ir alia programavimas ten vaiku darzelio lygio, matai viska ekrane ir pastumdai grafikeli.. Normalus meistras aisku turetu tai realiam vaziavime viska daryt bet daugumai dedamu lavonu pilnai uztenka ten tu defoultiniu pastumdymu. Visas cirkas prasideda is taupumo, nes atlekia uz 2dienu ekodurnius ir sako: eiktu nahui RYJA ne 10 o 11 duju!!! Nu tai ka daugiau padarysi.. belieka paliesint iki 10.. ;)))) Arba pasirinkt teisingus komponentus ir netaupyt to litro duju/100km. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mla0so$f1n$1@trimpas.omnitel.net... > kas kas atlieka? > "uztenka kad butu tinkslus" - va cia ir problema. > "dujos" kaip po tokios tikslumu toli grazu neprilygsta benzino sistemai. > tiksliai sureguliuoti - is esmes neimanoma. kad vaziuoja, nereiskia, kad > tiksliai sureguliuota. > ir cia biski tingiu tave sviest del ko, nes tau vistiek px. > to pasekoj jau tik nuo variklio konkretaus priklauso, ant kiek tas > netikslumas itakos ir pakenks. bendru atveju, kuo variklis taupesnis, > ekologiskesnis, tuo kenkia labiau. > > On 2015.06.10 20:37, 911 wrote: >> o kam ji reguliuot jei tai tobulai atlieka gamykliska variklio periferija? >> uztenka kad jis butu tikslus ir teisingai nustatyt ipurskiamo kuro kieki, su salyga kad tai atsiremia tiesiogiai i laika tai purkstuko atsidarymo laika ukiskai kalbant. >> O kad botanikai neranda atitinkamai meistru kurie ta sugebetu, arba dar graziau iki ju net nedaeina, tai cia ne lpg yranga kalta ;) >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ml9q1a$ca6$1@trimpas.omnitel.net... >>> paprasti. misinio riebumo nei viena 'duju karta' nereguliavo, >>> nereguliuoja ir nereguliuos. >>> >>> On 2015.06.10 18:08, foonia wrote: >>>> Kokie dar liesi misiniai su 4 karta? Ko negalima det - tai Valtek >>>> purkstuku, su Hana kol kas 0 problemu. O pilti mieste 14-16 ltr benzo >>>> (mano atveju) arba kankintis su mazalitrazke nx reikia? >>>> >>>> benamis<ask@mail.lt> wrote: >>>>> Geriau nedek duju. Bus vargas tiktais. Visi tik pasakoja apie gerus >>>>> meistrus "dirbancius tik sau", darancius "kaip priklauso". O realiai, >>>>> kai reikia nei vieno nera. Visi tie pareguliavimai, liesi misiniai... >>>>> brrr, nupurto prisiminus. Paprasciau taupesni automobili nusipirkti, >>>>> jei sitam neuztenka pinigu benzinui. >>>>> dar ir auto neparasei, gal ten koks probleminis variklis su dujomis >>>>> sunkiai draugaujantis >>>>> "MR" wrote in message news:ml9dds$6j1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai gal kokio meistro kontaktus galima? O su tech. apžiūra be "daug >>>>> popierių" nebus problemų? >>>>> "cooleris" <Dar@takas.lt> wrote in message >>>>> news:ml99tq$4ch$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Yra meistru dirbanciu sau ir daranciu kaip priklauso >>>>>> Nu arba visi megsta brc, ides daug popieriu prirasys >>>>>> Ir patapsi ju pastovus klientas, nu ir garantinis ir pogarantinis:) >>>>>> >>>>>> >>>>>> "MR" <mindaugas@daugela.lt> wrote in message >>>>>> news:ml96rp$1lm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Gerb. auto ekspertai, rekomenduokite kur Vilniuje kokybiškai >>>>> susimontuoti >>>>>>> dujų įrangą, ačiū. >>>>>> >>>> >>>> >>> >> >