Tema: Re: Duja
Autorius: monaxas
Data: 2015-06-11 21:54:15
Pasikepiau popcornų: dainiušas su kodeku plieksis!

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mlcl1q$kad$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2015.06.11 21:44, Dainiushas wrote:
>> nu. pavažiavus dujE būna viskas nusiadaptavę taip, kad trumpą laiką
>> benzui degimas būna per ankstyvas.
>> Na bet CodeC'as sako neįmanoma, reiškiasi man vaidenas...
> 
> cia geras. papasakok is ko sprendi :)
> kas ankstina degima perjungus ant benzo? kuris ECU?
> 
>>
>>
>> On 2015.06.11 18:29, S54 wrote:
>>> ka tam varikly reikia numatyti dujoms ? Uztenka paankstint degima.
>>> ka nemoka beno kompas, ant saves ima LPG kompas.
>>>
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:mla9te$i6n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> as suprantu, kad gincas durnas. tu nesupranti del ko.
>>> ogi del to, kad elementariai nerauki kas ir kaip ten veikia ir kodel
>>> sureguliuoti dujas varikliui (realiai jo kompui), jeigu jis specialiai
>>> nebuvo tam numatytas - nera shansu.
>>> ipurskiamo kuro kiekis priklauso ne vien nuo purkstuko atsidarymo laiko.
>>> dar labai priklauso nuo temperaturos, reduktoriaus, jo nusidevejimo,
>>> kuro kokybes ir dar keleto dalyku. kurie siaip nera pastovus ir
>>> kaitaliojasi. jau vien to uztenka, kad islaikyti kuro misinio paklaida
>>> tokiose ribose, kaip kad yra ant benzo, yra neimanoma. taciau to ir
>>> nereikia, jei variklio kompas tam specialiai paruostas. kai neparuostas,
>>> jis ta paklaida mato, ir bando sutvarkyt... liesina misini.
>>> daznai net check meta ir safe mode jungia :) kad to nezinai, teparodo
>>> tavo ribotas zinias.
>>> negana to, dar yra niuansas, KAIP kompas gauna info apie misini. ogi is
>>> lambda, kurio parodymai priklauso nuo...teisingo degimo. deja jis nera
>>> teisingas duju atveju benzininiame variklyje, nes yra per velyvas.
>>> todel lambda rodo riebu misini, nes ismetime daug deguonies, del
>>> nepasibaigusio degimo (ir kartu svylanciu voztuvu). ECU DAR LABIAU
>>> liesina misini :) kuris dazniausiai ir taip jau per liesas. eilinis
>>> zhaltas uzsipisa gesint checka ir reguliuot dujas kas menesi, todel
>>> papraso padaryt lambdos emuliatoriu. ir toliau sau vazineja laimingas
>>> liesu misiniu bei pisa prota newsuose apie 'nuli problemu'.
>>>
>>>
>>> On 2015.06.10 22:42, 911 wrote:
>>>> cia durnas toks gincas ir pats tai supranti, bet is principo tai
>>>> galima prireguliuot nesunkiai ;)
>>>>
>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>> news:ml9q1a$ca6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> paprasti. misinio riebumo nei viena 'duju karta' nereguliavo,
>>>>> nereguliuoja ir nereguliuos.
>>>>>
>>>>> On 2015.06.10 18:08, foonia wrote:
>>>>>> Kokie dar liesi misiniai su 4 karta? Ko negalima det - tai Valtek
>>>>>> purkstuku,  su Hana kol kas 0 problemu. O pilti mieste 14-16 ltr benzo
>>>>>> (mano atveju) arba kankintis su mazalitrazke nx reikia?
>>>>>>
>>>>>> benamis<ask@mail.lt> wrote:
>>>>>>> Geriau nedek duju. Bus vargas tiktais. Visi tik pasakoja apie gerus
>>>>>>> meistrus "dirbancius tik sau", darancius "kaip priklauso". O realiai,
>>>>>>> kai reikia nei vieno nera. Visi tie pareguliavimai, liesi misiniai...
>>>>>>> brrr, nupurto prisiminus. Paprasciau taupesni automobili nusipirkti,
>>>>>>> jei sitam neuztenka pinigu benzinui.
>>>>>>> dar ir auto neparasei, gal ten koks probleminis variklis su dujomis
>>>>>>> sunkiai draugaujantis
>>>>>>> "MR"  wrote in message news:ml9dds$6j1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai gal kokio meistro kontaktus galima? O su tech. apžiūra be "daug
>>>>>>> popierių" nebus problemų?
>>>>>>> "cooleris" <Dar@takas.lt> wrote in message
>>>>>>> news:ml99tq$4ch$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Yra meistru dirbanciu sau ir daranciu kaip priklauso
>>>>>>>> Nu arba visi megsta brc, ides daug popieriu prirasys
>>>>>>>> Ir patapsi ju pastovus klientas, nu ir garantinis ir pogarantinis:)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "MR" <mindaugas@daugela.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:ml96rp$1lm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Gerb. auto ekspertai, rekomenduokite kur Vilniuje kokybiškai
>>>>>>> susimontuoti
>>>>>>>>> dujų įrangą, ačiū.
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>