Tema: Re: Duja
Autorius: monaxas
Data: 2015-06-11 13:34:12
Ginčams reikalingi du durniai, eik pasieškok antro.

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mlbnek$5uo$3@trimpas.omnitel.net...
> ale pats kaip raukiantis tai eilini karta praleidi proga pasireiksti.
> 
> On 06/11/2015 01:20 PM, monaxas wrote:
>> Niekaip nesuprantu tavo noro žinovo tonu pizdielint apie dalykus, kuriuose nichuja nerauki.
>>
>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mlbn70$5o5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> "Automatic OBD error canceller" aisku siaip sau pirmam plane tarp
>>> featuru puikuojasi :))) nes niekam nereikalinga nesamone :)
>>>
>>> On 06/11/2015 11:46 AM, 911 wrote:
>>>> normalu kad nedega ir niekuo cia susije su lamda emuliatorium.
>>>> ta lamda dar idomu koki niekinga procenta keicia ten to misinio ir kada...
>>>> Kad ant reindzo degdavo -nenormalu, bet lygiai taip pat cia gali but niekuo detos tos dujos.
>>>> Mates tas kodekas tas dujas tai maximum kompo ekrane ir per astuonis stiklus, bet pisa prota kaip vyras ;)
>>>>
>>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:mlbg0r$so$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> gal. as ten nieko nesuprantu. bet check engine'as nedega. ant range'o
>>>>> degdavo.
>>>>>
>>>>> On 2015-06-11 10:46, CodeC wrote:
>>>>>> nu sakyciau esminis feature yra cia:
>>>>>>
>>>>>> Automatic OBD error canceller
>>>>>> Automatic OBD error canceller provides deletion of selected malfunctions
>>>>>> OBD, without the need of connecting external devices.
>>>>>>
>>>>>> nebereik lambdos emuliatoriu daryt ir vazinet check'u gesint.
>>>>>> tiesiog siaip drozi kol sudrozi nesirupindamas ir tiek :)
>>>>>>
>>>>>> misinio riebuma tiesiogiai reguliuoja originalus ECU. duju ECU viska ka
>>>>>> gali padaryt, tai pagal jo JAU sugeneruotus purkstuku signalus,
>>>>>> pareguliuoti duju purkstuku atsidarymo laikus. lambdos informacijos duju
>>>>>> ECU neturi, net jei turetu, nieko gero su ja nenuveiktu.
>>>>>> dar - suvaldyt LPG kuro slegi (kieki) prie pastoviai kintanciu aplinkos,
>>>>>> kuro kokybes ir technikos salygu yra biski kitas paklaidu lygis,
>>>>>> lyginant su benzo.
>>>>>> zhalto kliedesiai apie paliktas 'dideles' ECU paklaidos ir lieka
>>>>>> kliedesiais, nes kuo naujesnis variklis, tos paklaidos mazesnes, todel
>>>>>> kad visi vaikosi ekologijos. ten yra keleto procentu eiles skaiciai.
>>>>>> amerikonu varikliuose paklaidos keliolikos procentu eiles. specialiai
>>>>>> bi-fuel varikliems dedami specialus ECU, kur paklaidos irgi padidintos.
>>>>>> duju ECU gali nors ir dirbtini intelekta pusiau gyva sukisti, benzo ECU
>>>>>> nuo to niekas nepasikeicia ir jis kitaip veikti nepradeda. o turetu,
>>>>>> norint bent jau pakenciamo rezultato.
>>>>>>
>>>>>> On 06/11/2015 10:27 AM, Zhegonskas wrote:
>>>>>>> as tai nieko apie tai nesigaudau, bet kai dejo kazkoki "naujos kartos
>>>>>>> kompa", man kazka apie "misinio reguliavima" kalbejo
>>>>>>>
>>>>>>> Auto-adaptation OBD guarantees gas injection, exactly suited to the
>>>>>>> operating conditions and engine load. Influence on the composition of
>>>>>>> the mixture not only has information about the time of injection of
>>>>>>> gasoline, but also the modification in accordance with correction
>>>>>>> current gasoline unit.
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.ac.com.pl/en/produkt/396/stag-qmax-plus
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2015-06-11 10:13, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>>>> Citata:
>>>>>>>>
>>>>>>>> "paprasti. misinio riebumo nei viena 'duju karta' nereguliavo,
>>>>>>>> nereguliuoja ir nereguliuos."
>>>>>>>>
>>>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:mlbbs1$t91$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> sesiu metu vaikas skaito uz tave geriau.
>>>>>>>> dujos reguliuojasi. tiesiog ne tiek ir ne taip tiksliai kaip benzas.
>>>>>>>> todel tam specialiai nepritaikytas ECU, negali suvaldyti teisingo
>>>>>>>> misinio ir degimo.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>