On 2015-06-11 11:46, 911 wrote: > normalu kad nedega ir niekuo cia susije su lamda emuliatorium. > ta lamda dar idomu koki niekinga procenta keicia ten to misinio ir kada... Bent jau benzo subaru keicia ne maziau ±25%. O tai yra pakankamai daug. (jei ka, tai su -25% auto praktiskai nebevaziuoja...) Audrius K. > Kad ant reindzo degdavo -nenormalu, bet lygiai taip pat cia gali but niekuo detos tos dujos. > Mates tas kodekas tas dujas tai maximum kompo ekrane ir per astuonis stiklus, bet pisa prota kaip vyras ;) > > "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:mlbg0r$so$1@trimpas.omnitel.net... >> gal. as ten nieko nesuprantu. bet check engine'as nedega. ant range'o >> degdavo. >> >> On 2015-06-11 10:46, CodeC wrote: >>> nu sakyciau esminis feature yra cia: >>> >>> Automatic OBD error canceller >>> Automatic OBD error canceller provides deletion of selected malfunctions >>> OBD, without the need of connecting external devices. >>> >>> nebereik lambdos emuliatoriu daryt ir vazinet check'u gesint. >>> tiesiog siaip drozi kol sudrozi nesirupindamas ir tiek :) >>> >>> misinio riebuma tiesiogiai reguliuoja originalus ECU. duju ECU viska ka >>> gali padaryt, tai pagal jo JAU sugeneruotus purkstuku signalus, >>> pareguliuoti duju purkstuku atsidarymo laikus. lambdos informacijos duju >>> ECU neturi, net jei turetu, nieko gero su ja nenuveiktu. >>> dar - suvaldyt LPG kuro slegi (kieki) prie pastoviai kintanciu aplinkos, >>> kuro kokybes ir technikos salygu yra biski kitas paklaidu lygis, >>> lyginant su benzo. >>> zhalto kliedesiai apie paliktas 'dideles' ECU paklaidos ir lieka >>> kliedesiais, nes kuo naujesnis variklis, tos paklaidos mazesnes, todel >>> kad visi vaikosi ekologijos. ten yra keleto procentu eiles skaiciai. >>> amerikonu varikliuose paklaidos keliolikos procentu eiles. specialiai >>> bi-fuel varikliems dedami specialus ECU, kur paklaidos irgi padidintos. >>> duju ECU gali nors ir dirbtini intelekta pusiau gyva sukisti, benzo ECU >>> nuo to niekas nepasikeicia ir jis kitaip veikti nepradeda. o turetu, >>> norint bent jau pakenciamo rezultato. >>> >>> On 06/11/2015 10:27 AM, Zhegonskas wrote: >>>> as tai nieko apie tai nesigaudau, bet kai dejo kazkoki "naujos kartos >>>> kompa", man kazka apie "misinio reguliavima" kalbejo >>>> >>>> Auto-adaptation OBD guarantees gas injection, exactly suited to the >>>> operating conditions and engine load. Influence on the composition of >>>> the mixture not only has information about the time of injection of >>>> gasoline, but also the modification in accordance with correction >>>> current gasoline unit. >>>> >>>> http://www.ac.com.pl/en/produkt/396/stag-qmax-plus >>>> >>>> >>>> On 2015-06-11 10:13, Linas Petkevičius wrote: >>>>> Citata: >>>>> >>>>> "paprasti. misinio riebumo nei viena 'duju karta' nereguliavo, >>>>> nereguliuoja ir nereguliuos." >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:mlbbs1$t91$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> sesiu metu vaikas skaito uz tave geriau. >>>>> dujos reguliuojasi. tiesiog ne tiek ir ne taip tiksliai kaip benzas. >>>>> todel tam specialiai nepritaikytas ECU, negali suvaldyti teisingo >>>>> misinio ir degimo. >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >