Tema: Re: Duja
Autorius: monaxas
Data: 2015-06-11 13:20:07
Niekaip nesuprantu tavo noro žinovo tonu pizdielint apie dalykus, kuriuose nichuja nerauki.

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mlbn70$5o5$1@trimpas.omnitel.net...
> "Automatic OBD error canceller" aisku siaip sau pirmam plane tarp 
> featuru puikuojasi :))) nes niekam nereikalinga nesamone :)
> 
> On 06/11/2015 11:46 AM, 911 wrote:
>> normalu kad nedega ir niekuo cia susije su lamda emuliatorium.
>> ta lamda dar idomu koki niekinga procenta keicia ten to misinio ir kada...
>> Kad ant reindzo degdavo -nenormalu, bet lygiai taip pat cia gali but niekuo detos tos dujos.
>> Mates tas kodekas tas dujas tai maximum kompo ekrane ir per astuonis stiklus, bet pisa prota kaip vyras ;)
>>
>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:mlbg0r$so$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gal. as ten nieko nesuprantu. bet check engine'as nedega. ant range'o
>>> degdavo.
>>>
>>> On 2015-06-11 10:46, CodeC wrote:
>>>> nu sakyciau esminis feature yra cia:
>>>>
>>>> Automatic OBD error canceller
>>>> Automatic OBD error canceller provides deletion of selected malfunctions
>>>> OBD, without the need of connecting external devices.
>>>>
>>>> nebereik lambdos emuliatoriu daryt ir vazinet check'u gesint.
>>>> tiesiog siaip drozi kol sudrozi nesirupindamas ir tiek :)
>>>>
>>>> misinio riebuma tiesiogiai reguliuoja originalus ECU. duju ECU viska ka
>>>> gali padaryt, tai pagal jo JAU sugeneruotus purkstuku signalus,
>>>> pareguliuoti duju purkstuku atsidarymo laikus. lambdos informacijos duju
>>>> ECU neturi, net jei turetu, nieko gero su ja nenuveiktu.
>>>> dar - suvaldyt LPG kuro slegi (kieki) prie pastoviai kintanciu aplinkos,
>>>> kuro kokybes ir technikos salygu yra biski kitas paklaidu lygis,
>>>> lyginant su benzo.
>>>> zhalto kliedesiai apie paliktas 'dideles' ECU paklaidos ir lieka
>>>> kliedesiais, nes kuo naujesnis variklis, tos paklaidos mazesnes, todel
>>>> kad visi vaikosi ekologijos. ten yra keleto procentu eiles skaiciai.
>>>> amerikonu varikliuose paklaidos keliolikos procentu eiles. specialiai
>>>> bi-fuel varikliems dedami specialus ECU, kur paklaidos irgi padidintos.
>>>> duju ECU gali nors ir dirbtini intelekta pusiau gyva sukisti, benzo ECU
>>>> nuo to niekas nepasikeicia ir jis kitaip veikti nepradeda. o turetu,
>>>> norint bent jau pakenciamo rezultato.
>>>>
>>>> On 06/11/2015 10:27 AM, Zhegonskas wrote:
>>>>> as tai nieko apie tai nesigaudau, bet kai dejo kazkoki "naujos kartos
>>>>> kompa", man kazka apie "misinio reguliavima" kalbejo
>>>>>
>>>>> Auto-adaptation OBD guarantees gas injection, exactly suited to the
>>>>> operating conditions and engine load. Influence on the composition of
>>>>> the mixture not only has information about the time of injection of
>>>>> gasoline, but also the modification in accordance with correction
>>>>> current gasoline unit.
>>>>>
>>>>> http://www.ac.com.pl/en/produkt/396/stag-qmax-plus
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2015-06-11 10:13, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>> Citata:
>>>>>>
>>>>>> "paprasti. misinio riebumo nei viena 'duju karta' nereguliavo,
>>>>>> nereguliuoja ir nereguliuos."
>>>>>>
>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:mlbbs1$t91$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> sesiu metu vaikas skaito uz tave geriau.
>>>>>> dujos reguliuojasi. tiesiog ne tiek ir ne taip tiksliai kaip benzas.
>>>>>> todel tam specialiai nepritaikytas ECU, negali suvaldyti teisingo
>>>>>> misinio ir degimo.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>