ale pats kaip raukiantis tai eilini karta praleidi proga pasireiksti. On 06/11/2015 01:20 PM, monaxas wrote: > Niekaip nesuprantu tavo noro žinovo tonu pizdielint apie dalykus, kuriuose nichuja nerauki. > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mlbn70$5o5$1@trimpas.omnitel.net... >> "Automatic OBD error canceller" aisku siaip sau pirmam plane tarp >> featuru puikuojasi :))) nes niekam nereikalinga nesamone :) >> >> On 06/11/2015 11:46 AM, 911 wrote: >>> normalu kad nedega ir niekuo cia susije su lamda emuliatorium. >>> ta lamda dar idomu koki niekinga procenta keicia ten to misinio ir kada... >>> Kad ant reindzo degdavo -nenormalu, bet lygiai taip pat cia gali but niekuo detos tos dujos. >>> Mates tas kodekas tas dujas tai maximum kompo ekrane ir per astuonis stiklus, bet pisa prota kaip vyras ;) >>> >>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:mlbg0r$so$1@trimpas.omnitel.net... >>>> gal. as ten nieko nesuprantu. bet check engine'as nedega. ant range'o >>>> degdavo. >>>> >>>> On 2015-06-11 10:46, CodeC wrote: >>>>> nu sakyciau esminis feature yra cia: >>>>> >>>>> Automatic OBD error canceller >>>>> Automatic OBD error canceller provides deletion of selected malfunctions >>>>> OBD, without the need of connecting external devices. >>>>> >>>>> nebereik lambdos emuliatoriu daryt ir vazinet check'u gesint. >>>>> tiesiog siaip drozi kol sudrozi nesirupindamas ir tiek :) >>>>> >>>>> misinio riebuma tiesiogiai reguliuoja originalus ECU. duju ECU viska ka >>>>> gali padaryt, tai pagal jo JAU sugeneruotus purkstuku signalus, >>>>> pareguliuoti duju purkstuku atsidarymo laikus. lambdos informacijos duju >>>>> ECU neturi, net jei turetu, nieko gero su ja nenuveiktu. >>>>> dar - suvaldyt LPG kuro slegi (kieki) prie pastoviai kintanciu aplinkos, >>>>> kuro kokybes ir technikos salygu yra biski kitas paklaidu lygis, >>>>> lyginant su benzo. >>>>> zhalto kliedesiai apie paliktas 'dideles' ECU paklaidos ir lieka >>>>> kliedesiais, nes kuo naujesnis variklis, tos paklaidos mazesnes, todel >>>>> kad visi vaikosi ekologijos. ten yra keleto procentu eiles skaiciai. >>>>> amerikonu varikliuose paklaidos keliolikos procentu eiles. specialiai >>>>> bi-fuel varikliems dedami specialus ECU, kur paklaidos irgi padidintos. >>>>> duju ECU gali nors ir dirbtini intelekta pusiau gyva sukisti, benzo ECU >>>>> nuo to niekas nepasikeicia ir jis kitaip veikti nepradeda. o turetu, >>>>> norint bent jau pakenciamo rezultato. >>>>> >>>>> On 06/11/2015 10:27 AM, Zhegonskas wrote: >>>>>> as tai nieko apie tai nesigaudau, bet kai dejo kazkoki "naujos kartos >>>>>> kompa", man kazka apie "misinio reguliavima" kalbejo >>>>>> >>>>>> Auto-adaptation OBD guarantees gas injection, exactly suited to the >>>>>> operating conditions and engine load. Influence on the composition of >>>>>> the mixture not only has information about the time of injection of >>>>>> gasoline, but also the modification in accordance with correction >>>>>> current gasoline unit. >>>>>> >>>>>> http://www.ac.com.pl/en/produkt/396/stag-qmax-plus >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 2015-06-11 10:13, Linas Petkevičius wrote: >>>>>>> Citata: >>>>>>> >>>>>>> "paprasti. misinio riebumo nei viena 'duju karta' nereguliavo, >>>>>>> nereguliuoja ir nereguliuos." >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" wrote in message news:mlbbs1$t91$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> sesiu metu vaikas skaito uz tave geriau. >>>>>>> dujos reguliuojasi. tiesiog ne tiek ir ne taip tiksliai kaip benzas. >>>>>>> todel tam specialiai nepritaikytas ECU, negali suvaldyti teisingo >>>>>>> misinio ir degimo. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>