Tema: Re: Duja
Autorius: CodeC
Data: 2015-06-11 13:21:08
ale pats kaip raukiantis tai eilini karta praleidi proga pasireiksti.

On 06/11/2015 01:20 PM, monaxas wrote:
> Niekaip nesuprantu tavo noro žinovo tonu pizdielint apie dalykus, kuriuose nichuja nerauki.
>
> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mlbn70$5o5$1@trimpas.omnitel.net...
>> "Automatic OBD error canceller" aisku siaip sau pirmam plane tarp
>> featuru puikuojasi :))) nes niekam nereikalinga nesamone :)
>>
>> On 06/11/2015 11:46 AM, 911 wrote:
>>> normalu kad nedega ir niekuo cia susije su lamda emuliatorium.
>>> ta lamda dar idomu koki niekinga procenta keicia ten to misinio ir kada...
>>> Kad ant reindzo degdavo -nenormalu, bet lygiai taip pat cia gali but niekuo detos tos dujos.
>>> Mates tas kodekas tas dujas tai maximum kompo ekrane ir per astuonis stiklus, bet pisa prota kaip vyras ;)
>>>
>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:mlbg0r$so$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> gal. as ten nieko nesuprantu. bet check engine'as nedega. ant range'o
>>>> degdavo.
>>>>
>>>> On 2015-06-11 10:46, CodeC wrote:
>>>>> nu sakyciau esminis feature yra cia:
>>>>>
>>>>> Automatic OBD error canceller
>>>>> Automatic OBD error canceller provides deletion of selected malfunctions
>>>>> OBD, without the need of connecting external devices.
>>>>>
>>>>> nebereik lambdos emuliatoriu daryt ir vazinet check'u gesint.
>>>>> tiesiog siaip drozi kol sudrozi nesirupindamas ir tiek :)
>>>>>
>>>>> misinio riebuma tiesiogiai reguliuoja originalus ECU. duju ECU viska ka
>>>>> gali padaryt, tai pagal jo JAU sugeneruotus purkstuku signalus,
>>>>> pareguliuoti duju purkstuku atsidarymo laikus. lambdos informacijos duju
>>>>> ECU neturi, net jei turetu, nieko gero su ja nenuveiktu.
>>>>> dar - suvaldyt LPG kuro slegi (kieki) prie pastoviai kintanciu aplinkos,
>>>>> kuro kokybes ir technikos salygu yra biski kitas paklaidu lygis,
>>>>> lyginant su benzo.
>>>>> zhalto kliedesiai apie paliktas 'dideles' ECU paklaidos ir lieka
>>>>> kliedesiais, nes kuo naujesnis variklis, tos paklaidos mazesnes, todel
>>>>> kad visi vaikosi ekologijos. ten yra keleto procentu eiles skaiciai.
>>>>> amerikonu varikliuose paklaidos keliolikos procentu eiles. specialiai
>>>>> bi-fuel varikliems dedami specialus ECU, kur paklaidos irgi padidintos.
>>>>> duju ECU gali nors ir dirbtini intelekta pusiau gyva sukisti, benzo ECU
>>>>> nuo to niekas nepasikeicia ir jis kitaip veikti nepradeda. o turetu,
>>>>> norint bent jau pakenciamo rezultato.
>>>>>
>>>>> On 06/11/2015 10:27 AM, Zhegonskas wrote:
>>>>>> as tai nieko apie tai nesigaudau, bet kai dejo kazkoki "naujos kartos
>>>>>> kompa", man kazka apie "misinio reguliavima" kalbejo
>>>>>>
>>>>>> Auto-adaptation OBD guarantees gas injection, exactly suited to the
>>>>>> operating conditions and engine load. Influence on the composition of
>>>>>> the mixture not only has information about the time of injection of
>>>>>> gasoline, but also the modification in accordance with correction
>>>>>> current gasoline unit.
>>>>>>
>>>>>> http://www.ac.com.pl/en/produkt/396/stag-qmax-plus
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 2015-06-11 10:13, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>>> Citata:
>>>>>>>
>>>>>>> "paprasti. misinio riebumo nei viena 'duju karta' nereguliavo,
>>>>>>> nereguliuoja ir nereguliuos."
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:mlbbs1$t91$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> sesiu metu vaikas skaito uz tave geriau.
>>>>>>> dujos reguliuojasi. tiesiog ne tiek ir ne taip tiksliai kaip benzas.
>>>>>>> todel tam specialiai nepritaikytas ECU, negali suvaldyti teisingo
>>>>>>> misinio ir degimo.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>