Tai tokia ir beda, kad sekmingai eksploatuojanciu yra nedaug. Zymiai dazniau tenka girdeti visokius "uzsidege checkas", "buvau pareguliuot pas dujininkus" ir t.t. Cia jau paciam spresti reikia ar norisi su gana didele tikimybe aptureti hemoroju ir "teisingu" meistru ieskojima. "Salas" wrote in message news:mlbool$6qv$1@trimpas.omnitel.net... Skaitau as tas tavo sapaliones ir vis tiek nesuprantu, kame tu duju beda ? Pats 5 metus turiu viena auto su dujom, svogeris turbut jau 8 metus su dujom vazineja ~150k km prasuko, tai del ko turetume jaudintis ? Kad kokiu procentu ten misini neteisingai sureguoliuoja ? On 2015.06.11 13:22, CodeC wrote: > On 06/11/2015 11:46 AM, 911 wrote: >> normalu kad nedega ir niekuo cia susije su lamda emuliatorium. >> ta lamda dar idomu koki niekinga procenta keicia ten to misinio ir >> kada... >> Kad ant reindzo degdavo -nenormalu, bet lygiai taip pat cia gali but >> niekuo detos tos dujos. >> Mates tas kodekas tas dujas tai maximum kompo ekrane ir per astuonis >> stiklus, bet pisa prota kaip vyras ;) > > tu tas dujas mates dar maziau. kad baranka esi sukiojes, nereiskia kad > kazka supranti toliau uz jos. pastovus kliedesiai newsuose ta tik > patvirtina. > >> >> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >> news:mlbg0r$so$1@trimpas.omnitel.net... >>> gal. as ten nieko nesuprantu. bet check engine'as nedega. ant range'o >>> degdavo. >>> >>> On 2015-06-11 10:46, CodeC wrote: >>>> nu sakyciau esminis feature yra cia: >>>> >>>> Automatic OBD error canceller >>>> Automatic OBD error canceller provides deletion of selected >>>> malfunctions >>>> OBD, without the need of connecting external devices. >>>> >>>> nebereik lambdos emuliatoriu daryt ir vazinet check'u gesint. >>>> tiesiog siaip drozi kol sudrozi nesirupindamas ir tiek :) >>>> >>>> misinio riebuma tiesiogiai reguliuoja originalus ECU. duju ECU viska ka >>>> gali padaryt, tai pagal jo JAU sugeneruotus purkstuku signalus, >>>> pareguliuoti duju purkstuku atsidarymo laikus. lambdos informacijos >>>> duju >>>> ECU neturi, net jei turetu, nieko gero su ja nenuveiktu. >>>> dar - suvaldyt LPG kuro slegi (kieki) prie pastoviai kintanciu >>>> aplinkos, >>>> kuro kokybes ir technikos salygu yra biski kitas paklaidu lygis, >>>> lyginant su benzo. >>>> zhalto kliedesiai apie paliktas 'dideles' ECU paklaidos ir lieka >>>> kliedesiais, nes kuo naujesnis variklis, tos paklaidos mazesnes, todel >>>> kad visi vaikosi ekologijos. ten yra keleto procentu eiles skaiciai. >>>> amerikonu varikliuose paklaidos keliolikos procentu eiles. specialiai >>>> bi-fuel varikliems dedami specialus ECU, kur paklaidos irgi padidintos. >>>> duju ECU gali nors ir dirbtini intelekta pusiau gyva sukisti, benzo ECU >>>> nuo to niekas nepasikeicia ir jis kitaip veikti nepradeda. o turetu, >>>> norint bent jau pakenciamo rezultato. >>>> >>>> On 06/11/2015 10:27 AM, Zhegonskas wrote: >>>>> as tai nieko apie tai nesigaudau, bet kai dejo kazkoki "naujos kartos >>>>> kompa", man kazka apie "misinio reguliavima" kalbejo >>>>> >>>>> Auto-adaptation OBD guarantees gas injection, exactly suited to the >>>>> operating conditions and engine load. Influence on the composition of >>>>> the mixture not only has information about the time of injection of >>>>> gasoline, but also the modification in accordance with correction >>>>> current gasoline unit. >>>>> >>>>> http://www.ac.com.pl/en/produkt/396/stag-qmax-plus >>>>> >>>>> >>>>> On 2015-06-11 10:13, Linas Petkevičius wrote: >>>>>> Citata: >>>>>> >>>>>> "paprasti. misinio riebumo nei viena 'duju karta' nereguliavo, >>>>>> nereguliuoja ir nereguliuos." >>>>>> >>>>>> "CodeC" wrote in message news:mlbbs1$t91$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> sesiu metu vaikas skaito uz tave geriau. >>>>>> dujos reguliuojasi. tiesiog ne tiek ir ne taip tiksliai kaip benzas. >>>>>> todel tam specialiai nepritaikytas ECU, negali suvaldyti teisingo >>>>>> misinio ir degimo. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >