> Realiai visi visiems kazkiek trukdo, toks jau pasaulis. > > Reikia visur taikyt proto kriteriju, ir viskas sustos i savo vietas. dėja, bet realijos kitokis - papraščiau pridėlioti dirbtinių stabdžių. > Pvz jei dviratininkas pries perejima pristabde iki pesciojo greicio, > isitikino, kad masinos ji mato ir praleidzia, what's the fucking problem jei > pervaziuos jis ta pereja ant dviracio? > Taigi net trumpiau reiks laukt kol kliutis dings nuo kelio. analogija su žalų rodyklių į dešinę pakeitimais. kadangi didžioji dauguma, lėkė net nesidairydami, privertė daryti debilišką STOP, tas pats su dvirka per perėja... su žiedais ir t.t. t.d. > Jei gi pralekia nestabdydamas ir nesidairydamas, tada potencialus savizudis > ir tiek, bet velgi rizikuoja jis tik savo sveikata ir gyvybe, bet ne tavo. > > Sutinku, kad reik vazinet dviraciu takais kur tai imanoma, pvz nx reik list > su dviraciu i Antakalnio gatve? Ten tik savizudziams vieta, kaip ir gelezinio > vilko gatvej. > > Esminis skirtumas tarp dviracio ir automobilio tas, kad dviratininkas > rizikuoja tik savim, o automobilistas rizikuoja visu aplinkiniu sveikata ir > gyvybe. > Imho ganetinai reiksmingas skirtumas. abu vienodai rizikuoja, tik skiriasi pasekmės ir tai dėl masės ir greičio skirtumų...