Kad geriau nei stovėti, nesiginčiju. Bet blogiau nei buvo, nes daug vietų, kur išvis nėra jokios prasmės stoti, nes, kai tau raudona, tai niekas išvis negali nei eiti, nei važiuoti, o tu gali, bet vistiek turi sustoti ir nežinia kuo įsitikinti... nu nebent, kad dar tavo stabdžiai veikia... > Tas "debiliskas stop" man, kaip virsijanciam, visai netrukdo. Jis zymiai > geriau negu kaip loxui prie raudonos valanda stoveti. > > On 07/23/2015 11:18 AM, Kesha wrote: >>> Realiai visi visiems kazkiek trukdo, toks jau pasaulis. >>> >>> Reikia visur taikyt proto kriteriju, ir viskas sustos i savo vietas. >> >> dėja, bet realijos kitokis - papraščiau pridėlioti dirbtinių stabdžių. >> >>> Pvz jei dviratininkas pries perejima pristabde iki pesciojo greicio, >>> isitikino, kad masinos ji mato ir praleidzia, what's the fucking >>> problem jei pervaziuos jis ta pereja ant dviracio? >>> Taigi net trumpiau reiks laukt kol kliutis dings nuo kelio. >> >> analogija su žalų rodyklių į dešinę pakeitimais. >> kadangi didžioji dauguma, lėkė net nesidairydami, privertė daryti >> debilišką STOP, tas pats su dvirka per perėja... su žiedais ir t.t. t.d. >> >>> Jei gi pralekia nestabdydamas ir nesidairydamas, tada potencialus >>> savizudis ir tiek, bet velgi rizikuoja jis tik savo sveikata ir >>> gyvybe, bet ne tavo. >>> >>> Sutinku, kad reik vazinet dviraciu takais kur tai imanoma, pvz nx reik >>> list su dviraciu i Antakalnio gatve? Ten tik savizudziams vieta, kaip >>> ir gelezinio vilko gatvej. >>> >>> Esminis skirtumas tarp dviracio ir automobilio tas, kad dviratininkas >>> rizikuoja tik savim, o automobilistas rizikuoja visu aplinkiniu >>> sveikata ir gyvybe. >>> Imho ganetinai reiksmingas skirtumas. >> >> abu vienodai rizikuoja, tik skiriasi pasekmės ir tai dėl masės ir >> greičio skirtumų...