Tema: Re: klausimas der dviratininku
Autorius: Kesha
Data: 2015-07-24 15:41:17
Kad geriau nei stovėti, nesiginčiju.
Bet blogiau nei buvo, nes daug vietų, kur išvis nėra jokios prasmės 
stoti, nes, kai tau raudona, tai niekas išvis negali nei eiti, nei 
važiuoti, o tu gali, bet vistiek turi sustoti ir nežinia kuo 
įsitikinti... nu nebent, kad dar tavo stabdžiai veikia...

> Tas "debiliskas stop" man, kaip virsijanciam, visai netrukdo. Jis zymiai 
> geriau negu kaip loxui prie raudonos valanda stoveti.
>
> On 07/23/2015 11:18 AM, Kesha wrote:
>>> Realiai visi visiems kazkiek trukdo, toks jau pasaulis.
>>>
>>> Reikia visur taikyt proto kriteriju, ir viskas sustos i savo vietas.
>>
>> dėja, bet realijos kitokis - papraščiau pridėlioti dirbtinių stabdžių.
>>
>>> Pvz jei dviratininkas pries perejima pristabde iki pesciojo greicio,
>>> isitikino, kad masinos ji mato ir praleidzia, what's the fucking
>>> problem jei pervaziuos jis ta pereja ant dviracio?
>>> Taigi net trumpiau reiks laukt kol kliutis dings nuo kelio.
>>
>> analogija su žalų rodyklių į dešinę pakeitimais.
>> kadangi didžioji dauguma, lėkė net nesidairydami, privertė daryti
>> debilišką STOP, tas pats su dvirka per perėja... su žiedais ir t.t. t.d.
>>
>>> Jei gi pralekia nestabdydamas ir nesidairydamas, tada potencialus
>>> savizudis ir tiek, bet velgi rizikuoja jis tik savo sveikata ir
>>> gyvybe, bet ne tavo.
>>>
>>> Sutinku, kad reik vazinet dviraciu takais kur tai imanoma, pvz nx reik
>>> list su dviraciu i Antakalnio gatve? Ten tik savizudziams vieta, kaip
>>> ir gelezinio vilko gatvej.
>>>
>>> Esminis skirtumas tarp dviracio ir automobilio tas, kad dviratininkas
>>> rizikuoja tik savim, o automobilistas rizikuoja visu aplinkiniu
>>> sveikata ir gyvybe.
>>> Imho ganetinai reiksmingas skirtumas.
>>
>> abu vienodai rizikuoja, tik skiriasi pasekmės ir tai dėl masės ir
>> greičio skirtumų...