o tai su Astonu man irgi galima virsyt greiti 2x? O su ferrariu ar lambo 3? On 2015.07.23 23:56, monaxas wrote: > Žiek, CodeCai, jei čia jų nenupiso nuo vaizdo, tai gal ne taip blogi tie santykiai dviratastų su šoferiais, ką? > Pats žinai ant kiek intensyvi ta vieta. > > Jei ką, tai aš biški dviratastų pusėj - plentinukai neturėtų smaukaliotis dvirtakiuose. > > "etikmat" <no@email.com> wrote in message news:mor4ce$jd2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:mopt44$svh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai gal geriau masina prasilekiam? >>> >>> Parodysiu dau dafiga sugedusiu su mirksinciom avarinem neleistinose >>> vietose senamiesty, snekanciu telefonu be skaiciaus, ir manau nerasiu nei >>> vieno gelezinio vilko gatveje vaziuojanciu leistinu greiciu. >>> >>> BTW, visi va tokie automobilistai kelia pavoju kitiems, tuo tarpu >>> dviratininkai su polinkiu i savizudybe rizikuoja tik patys. >>> Imho cia yra skirtumas. >>> >>> "ABLomas" <abl@xxx.lt> wrote in message >>> news:moo9qp$hv7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2015.07.22 17:29, budulis vulgaris wrote: >>>>> Tu parodyk man vietų kur yra dviračių takas, bet dviratininkai visviena >>>>> važinėjasi gatve/šaligatviu. Čia neskaitant >>>> >>>> Taigi neseniai postinau įspūdžius iš vieno vienintelio parėjimo stebint >>>> kelią, maršrutu "Centras -> Antakalnis". Įskaitant foto, o kaipgi. >>>> Pasakymas buvo "tai čia tuoj dviračių takas baigias, kam gi juo važiuot". >>>> >>>> Nesitiki? Galim kartu prasilėkt Vilniuje, savom akim pamatytum, aišku jei >>>> pavyktų atsimerkt. Garantuoju - per poros valandos pasivėžinimą (jei >>>> nestabdysi) aprodysiu min. 3x važiuojančius per raudoną, 2x tiek >>>> važiuojančių gatve, kai šalia yra juosta, dar kart tiek - šaligatviu, >>>> nors šalia yra dviračių takas ir t.t.. Parodyt - ne problema, atsimerkt - >>>> jau bėda... >>>> >>> >>>