Pradėkim nuo to , kad pradedant klima ir baigiant radiju yra chryslerio pas kuri gyvenime nereguliavau klimos . Ką ten fiatisko atrado as nezinau, nes tas pats salon update'as amerikoniskiem Caravanam, T&C, Journey ir net tam paciam JEEP Grand Cherokee atejo 2011 metais. Tai nebent Fiatas liepe sugadinti gerai veikiancias sistemas , kad neprarast savo identiteto. I borto kompu skaiciavimo algoritmus tai visiskai nekreipiu demesio , tai negali pasakyti ,nors T&C DTE gan teisingai rodydavo. "Invertuota panda" wrote in message news:14f93371c93.812124001003131937@news.omnitel.net... On Thu, 3 Sep 2015 08:37:27 +0200, "dzonis" <nke230@one.lt> wrote: >Laukiam tamsto apibudinimo veikia , neveikia , nes jauciasi stiprus >uzsiciklinimas ant kazkokiu smulkmenu, bet jei ne zapadlo del kazkokiu >juokingu smulkmenu ,kurias tuoj paviesinsite, permoketi kokius 2x - visada >prasom. Kas kam smulkmenos. Kadangi kolega davė suprast, kad frymonte pribumbasai nuo fijeto, o man pačiam tų fijetų teko čiupinėt įvairių (pasitaiko išsinuomoti) tai ir pasidomėjau. Pvz normalei veikiančios klimos fijete dar nemačiau. Kad nereiktų pastoviai reguliuot. Arba net tokie anekdotiniai dalykai kaip likusių kilometrų paskaičiavimas: varai į kalną, kilometrai tirpsta ant akių. Po to nuo kalno, staiga užauga iki nerealių. Kitaip tariant fyčia teoriškai lyg ir yra, bet realiai neveikia. Arba tarkim tipiška fijetinė radija su windows knoPke. Tikras unikumas, tai vienintelė gyvenime matyta radija su "reset" knopke. Kurios kartais netgi prireikia. Jei frymonte viską staiga sutvarkė tai zajabys, pasirodo ir pas fijetą gali padaryt išvadas. -- kthxbai.