2015-09-13 14:01, Invertuota panda rašė: > On Sun, 13 Sep 2015 11:08:39 +0300, Dede_Pranas wrote: > >> ne, na kur jau cia man iki jusu humoro ekspertu:) >> >> fiatas niekaip negalejo "pasidaryt babkiu" kaip tu sakai, nes 2002 buvo >> gilioje recessijoje ir faktiskai bankrotas, poto ilgai nesugebejo >> pasivyti konkurentu ir isleisti adekvaciu rinkai modeliu. Tada nujeo >> kokybes gerinimo ir "zalumo" keliu, kad bent jau neatsilikti nuo >> konkurentu. To pasekoje in late 2000's sugebejo pasiekti zaliausios >> markes titula ir zenkliai improvino kokybe (tiesa tas zenkliai > > Transliuoji kaip is PR bukleteliu :) Cia mazdaug kaip pasiekt lengviausio > zmogaus titula nusipjaunant koja ir ranka :) Jo, gana originalu, bet > nezinia kiek padeda gyvenime. Kas link PR'o, tai manau tam foldery dar ne tokių pievų rastųsi. "Ženkliai imprūvino kokybę". Mhm. Ta Giulietta buvo visai nieko, betgi juk ne fiatas, ką? Kiek pamenu, //// vis bankrutuoja ir bankrutuoja, o vyriausybė vis neleidžia užsilenkti. > Bepigu jiem ten rinkt tuos titulus, kai pardavineja tik nevalinancius > spuogus pagamintus is kartono. Praktiskai nieko nereikia daryt. > Va uzvers puse pasaulio savo f-remontais ir titului bus ate :) O tai neakivaizdu, kad didžiausias babkes užkala pigus šūdas? Kažin iš ko kitos koncerno markės nusipirktos. Kad ir tas pats kraisleris S.