Tema: Re: info apie dodge journey
Autorius: Zhegonskas
Data: 2015-09-13 17:01:23
skaityt tai tingiu ka parasei, bet is kiekio aiskiai matosi, kad 
gailiesi plastmasianke nusipirkes, tik niekaip nenori to sau pripazint 
:) a tai skiedi kaip signalizacija apie prancuzus :)

On 2015-09-13 11:08, Dede_Pranas wrote:
> ne, na kur jau cia man iki jusu humoro ekspertu:)
>
> fiatas niekaip negalejo "pasidaryt babkiu" kaip tu sakai, nes 2002 buvo
> gilioje recessijoje ir faktiskai bankrotas, poto ilgai nesugebejo
> pasivyti konkurentu ir isleisti adekvaciu rinkai modeliu. Tada nujeo
> kokybes gerinimo ir "zalumo" keliu, kad bent jau neatsilikti nuo
> konkurentu. To pasekoje in late 2000's sugebejo pasiekti zaliausios
> markes titula ir zenkliai improvino kokybe (tiesa tas zenkliai
> improvimo, reiskia, kad pasieke rinkos vidurki, bet niekom ypatingai
> neissireiske).
> "Zalias" + geras pataikymas su 500-u leido jiems pirma karta pakelti
> galva virs sudu ir apsiziureti, kur jie yra. Tuo tarpu visi konkurentai
> jau seniai turejo zenkliai platesni product range ir market orientation,
> kaip pvz - atrado besote azijos rinka. Logiska, kad koncernui reikejo
> rimtesniu strateginiu sprendimu, nes ilgai ant 500-o sekmes neisgyvensi.
> Ir jie nuejo vieninteliu strategiskai logisku keliu: acquisition of
> chrysler, kuris buvo is esmes bankrutuojantis brendas, salia visu gm ir
> tt. Tokiu budu jie gavo tiek jiems kaip oro trukstanti product range,
> tiek pilna sales infrastructure didziausioje pasaulyje automotive
> rinkoje, ir pirmieji arba bent jau tikrai vieni pirmuju sekmingai (!)
> pradejo pardavineti spuogus in USA, taigi sprendimas pasiteisino.
> Sukurus kelis "zalius" variklius, jais rimtai susidomejo mainstreaminiai
> grandai, kad ir tas pats Opelis. Komerciniam segmente citroen ir
> peugeout, kurie yra (ir vis dar grimzda I dar gilesne sikna), zinoma
> Opelis, o veliau ir Toyota (!) isvis nusprende neissipisinet ir tam
> tikrose vietose tiesiog nusipirkt Fiatini know-how. Tavo manymu jie
> pirko marketingine verte? Really? Tai kodel tada stengesi visaip
> atsizegnoti nuo fiat ir pardavineti jo sukurtus produktus po savo
> brendais?:)
> Visa auksciau pamineti sprendimai strategiskai grazino koncerna ant
> normalensiu begiu, bet parodyk man nors viena vieta, kur jie "uzsikale
> babkiu", tuo labiau is marketingo:)
>
> Tai arba lievas trolinimas arba visiskas zero apie business basic'sus ir
> elementariаs savokas, nekalbant jau apie global corporation'us.
>
>
>
>
>
> "eSSas"  wrote in message news:mt24rk$ifc$2@trimpas.omnitel.net...
>
> 2015-09-05 20:43, Dede_Pranas rašė:
>> ko pasidare?:) nejuokink:)
>
> Pajuokinsi geriau?
>
> S.
>
>>
>>
>>
>> "eSSas"  wrote in message news:msbit0$b7t$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Invertuota panda <padugne@home.lan> wrote:
>>> >> O kolega cia gi tik ka pasakojo, kad ten praktiskai visas toks tikras
>>> >> fijetas. Fijetas ten ta padare, ten ana, etc etc. Tai kuom dabar
>>> tiket?
>>> >
>>> > Apart marketingo, fijatas jau keli desimtmeciai nieko nebedaro
>>> Tikrai visai nieko? Pvz toks fijet 500. Kas ji padare?
>>> Arba tarkim puntukas. Gal sakau kokia pamarketinguota korsa? :)
>>
>> Tai jei tikrai teko turet reikalu su fijatais, toks klausimas nekiltu
>> ;-) Pinigu //// pasidare, ir tiek.
>>
>> O tas sviezias bizniukas su daimleriu isvis epic
>>
>> S.
>