taip, galima ta ora per prieki parekomenduot, bet ne vien ten puciama ora jauti (plius ventiliatorius kaip bebutu turi garsa ir visai nedziugina, kad kol pakelia/ nuleidzia temperatura keliais laispniais yra triuksmas). be to mes kalbam apie klimato kontroles, o ne apie kondicionieriaus veikima. pas ka veikia, pas ka ne. klimato kontrole yra tam, kad nieko reguliuot nereiketu. klausimas buvo, kur jis veikia. atsakymas - vw, audi, bmw. bwmvuose niekad nieko nereikia zaisti su nustatymais - pasirenki auto ir pamirsti (dainiushas kiek teisus del trojkes, ten dar prasciau kiek, bet siaip irgi gerai). On 2015-09-04 08:53, spakainas wrote: > Tai tu dar gal neatradai, kad per priekines fortkes gali šilumą > pareguliuot nepriklausomai nuo užduotos temperatūros? Čia mano nuomone > pats axujebitelniausias sprendimas kiek tik teko matyt - visiškai > eliminuoja jautrių žmonių gerklės peršalimo sindromą - temperatūrą > nusistatai kokią nori, o į veidą pučiamą pasišildai - pasaka. Su žmona > pastoviai pykdavomės tuo klausimu, nes jai per šalta, man karšta, net ir > su 2 zonom. Dabar viskas gerai. > > 2015.09.03 22:15, Zhegonskas rašė: >> pvz bemvuose. ikse yra 3 auto rezimo nustatymai "soft, medium, >> intensive". Nes siaip tai erzina, kai tam, kad pakeisti temperatura >> pradeda visu gazu pust silta arba salta. >> >> On 2015-09-03 20:42, Dede_Pranas wrote: >>> o kur ji gerai veikia? >>> klausimas neprisipisitinis, bet labiau suprasti atskaitos taska, kuris >>> padalintu mano supratimus apie tavo komentuojamas klimas I "pries" ir >>> "po". >>> >>> >>> "tranzoo" wrote in message news:ms9hd7$kgo$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> teko pasinaudot tiek 2007 JGC, tiek 2011 JGC - abiems klima reikia >>> sukiot >>> pastoviai... nekalbu apie tokais features, kaip akli mygtukai kitapus >>> vairo... >>> >>> -- >>> T >>> >>> "dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message >>> news:ms9fnr$jb7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pradėkim nuo to , kad pradedant klima ir baigiant radiju yra >>>> chryslerio pas kuri gyvenime nereguliavau klimos . Ką ten fiatisko >>>> atrado as nezinau, nes tas pats salon update'as amerikoniskiem >>>> Caravanam, T&C, Journey ir net tam paciam JEEP Grand Cherokee atejo >>>> 2011 metais. Tai nebent Fiatas liepe sugadinti gerai veikiancias >>>> sistemas , kad neprarast savo identiteto. I borto kompu skaiciavimo >>>> algoritmus tai visiskai nekreipiu demesio , tai negali pasakyti ,nors >>>> T&C DTE gan teisingai rodydavo. >>>> >>>> "Invertuota panda" wrote in message >>>> news:14f93371c93.812124001003131937@news.omnitel.net... >>>> >>>> On Thu, 3 Sep 2015 08:37:27 +0200, "dzonis" <nke230@one.lt> wrote: >>>>> Laukiam tamsto apibudinimo veikia , neveikia , nes jauciasi stiprus >>>>> uzsiciklinimas ant kazkokiu smulkmenu, bet jei ne zapadlo del >>>>> kazkokiu juokingu smulkmenu ,kurias tuoj paviesinsite, permoketi >>>>> kokius 2x - visada prasom. >>>> >>>> Kas kam smulkmenos. Kadangi kolega davė suprast, kad frymonte >>>> pribumbasai nuo fijeto, o man pačiam tų fijetų teko čiupinėt įvairių >>>> (pasitaiko išsinuomoti) tai ir pasidomėjau. >>>> >>>> Pvz normalei veikiančios klimos fijete dar nemačiau. Kad nereiktų >>>> pastoviai reguliuot. >>>> >>>> Arba net tokie anekdotiniai dalykai kaip likusių kilometrų >>>> paskaičiavimas: varai į kalną, kilometrai tirpsta ant akių. Po to nuo >>>> kalno, staiga užauga iki nerealių. Kitaip tariant fyčia teoriškai lyg >>>> ir yra, bet realiai neveikia. >>>> >>>> Arba tarkim tipiška fijetinė radija su windows knoPke. Tikras >>>> unikumas, tai vienintelė gyvenime matyta radija su "reset" knopke. >>>> Kurios kartais netgi prireikia. >>>> >>>> Jei frymonte viską staiga sutvarkė tai zajabys, pasirodo ir pas >>>> fijetą gali padaryt išvadas. >>>> >>>> -- >>>> kthxbai. >>> >>