as ne apie fiatus siap rasiau :) bet px, neskaityk:) "Zhegonskas" wrote in message news:mt3vji$ut2$1@trimpas.omnitel.net... skaityt tai tingiu ka parasei, bet is kiekio aiskiai matosi, kad gailiesi plastmasianke nusipirkes, tik niekaip nenori to sau pripazint :) a tai skiedi kaip signalizacija apie prancuzus :) On 2015-09-13 11:08, Dede_Pranas wrote: > ne, na kur jau cia man iki jusu humoro ekspertu:) > > fiatas niekaip negalejo "pasidaryt babkiu" kaip tu sakai, nes 2002 buvo > gilioje recessijoje ir faktiskai bankrotas, poto ilgai nesugebejo > pasivyti konkurentu ir isleisti adekvaciu rinkai modeliu. Tada nujeo > kokybes gerinimo ir "zalumo" keliu, kad bent jau neatsilikti nuo > konkurentu. To pasekoje in late 2000's sugebejo pasiekti zaliausios > markes titula ir zenkliai improvino kokybe (tiesa tas zenkliai > improvimo, reiskia, kad pasieke rinkos vidurki, bet niekom ypatingai > neissireiske). > "Zalias" + geras pataikymas su 500-u leido jiems pirma karta pakelti > galva virs sudu ir apsiziureti, kur jie yra. Tuo tarpu visi konkurentai > jau seniai turejo zenkliai platesni product range ir market orientation, > kaip pvz - atrado besote azijos rinka. Logiska, kad koncernui reikejo > rimtesniu strateginiu sprendimu, nes ilgai ant 500-o sekmes neisgyvensi. > Ir jie nuejo vieninteliu strategiskai logisku keliu: acquisition of > chrysler, kuris buvo is esmes bankrutuojantis brendas, salia visu gm ir > tt. Tokiu budu jie gavo tiek jiems kaip oro trukstanti product range, > tiek pilna sales infrastructure didziausioje pasaulyje automotive > rinkoje, ir pirmieji arba bent jau tikrai vieni pirmuju sekmingai (!) > pradejo pardavineti spuogus in USA, taigi sprendimas pasiteisino. > Sukurus kelis "zalius" variklius, jais rimtai susidomejo mainstreaminiai > grandai, kad ir tas pats Opelis. Komerciniam segmente citroen ir > peugeout, kurie yra (ir vis dar grimzda I dar gilesne sikna), zinoma > Opelis, o veliau ir Toyota (!) isvis nusprende neissipisinet ir tam > tikrose vietose tiesiog nusipirkt Fiatini know-how. Tavo manymu jie > pirko marketingine verte? Really? Tai kodel tada stengesi visaip > atsizegnoti nuo fiat ir pardavineti jo sukurtus produktus po savo > brendais?:) > Visa auksciau pamineti sprendimai strategiskai grazino koncerna ant > normalensiu begiu, bet parodyk man nors viena vieta, kur jie "uzsikale > babkiu", tuo labiau is marketingo:) > > Tai arba lievas trolinimas arba visiskas zero apie business basic'sus ir > elementariаs savokas, nekalbant jau apie global corporation'us. > > > > > > "eSSas" wrote in message news:mt24rk$ifc$2@trimpas.omnitel.net... > > 2015-09-05 20:43, Dede_Pranas rašė: >> ko pasidare?:) nejuokink:) > > Pajuokinsi geriau? > > S. > >> >> >> >> "eSSas" wrote in message news:msbit0$b7t$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Invertuota panda <padugne@home.lan> wrote: >>> >> O kolega cia gi tik ka pasakojo, kad ten praktiskai visas toks tikras >>> >> fijetas. Fijetas ten ta padare, ten ana, etc etc. Tai kuom dabar >>> tiket? >>> > >>> > Apart marketingo, fijatas jau keli desimtmeciai nieko nebedaro >>> Tikrai visai nieko? Pvz toks fijet 500. Kas ji padare? >>> Arba tarkim puntukas. Gal sakau kokia pamarketinguota korsa? :) >> >> Tai jei tikrai teko turet reikalu su fijatais, toks klausimas nekiltu >> ;-) Pinigu //// pasidare, ir tiek. >> >> O tas sviezias bizniukas su daimleriu isvis epic >> >> S. >