Tema: Re: info apie dodge journey
Autorius: Zhegonskas
Data: 2015-09-13 21:39:28
o jei rimtai -  antra karta pirktum vel?

On 2015-09-13 21:27, Dede_Pranas wrote:
> as ne apie fiatus siap rasiau :) bet px, neskaityk:)
>
>
>
> "Zhegonskas"  wrote in message news:mt3vji$ut2$1@trimpas.omnitel.net...
>
> skaityt tai tingiu ka parasei, bet is kiekio aiskiai matosi, kad
> gailiesi plastmasianke nusipirkes, tik niekaip nenori to sau pripazint
> :) a tai skiedi kaip signalizacija apie prancuzus :)
>
> On 2015-09-13 11:08, Dede_Pranas wrote:
>> ne, na kur jau cia man iki jusu humoro ekspertu:)
>>
>> fiatas niekaip negalejo "pasidaryt babkiu" kaip tu sakai, nes 2002 buvo
>> gilioje recessijoje ir faktiskai bankrotas, poto ilgai nesugebejo
>> pasivyti konkurentu ir isleisti adekvaciu rinkai modeliu. Tada nujeo
>> kokybes gerinimo ir "zalumo" keliu, kad bent jau neatsilikti nuo
>> konkurentu. To pasekoje in late 2000's sugebejo pasiekti zaliausios
>> markes titula ir zenkliai improvino kokybe (tiesa tas zenkliai
>> improvimo, reiskia, kad pasieke rinkos vidurki, bet niekom ypatingai
>> neissireiske).
>> "Zalias" + geras pataikymas su 500-u leido jiems pirma karta pakelti
>> galva virs sudu ir apsiziureti, kur jie yra. Tuo tarpu visi konkurentai
>> jau seniai turejo zenkliai platesni product range ir market orientation,
>> kaip pvz - atrado besote azijos rinka. Logiska, kad koncernui reikejo
>> rimtesniu strateginiu sprendimu, nes ilgai ant 500-o sekmes neisgyvensi.
>> Ir jie nuejo vieninteliu strategiskai logisku keliu: acquisition of
>> chrysler, kuris buvo is esmes bankrutuojantis brendas, salia visu gm ir
>> tt. Tokiu budu jie gavo tiek jiems kaip oro trukstanti product range,
>> tiek pilna sales infrastructure didziausioje pasaulyje automotive
>> rinkoje, ir pirmieji arba bent jau tikrai vieni pirmuju sekmingai (!)
>> pradejo pardavineti spuogus in USA, taigi sprendimas pasiteisino.
>> Sukurus kelis "zalius" variklius, jais rimtai susidomejo mainstreaminiai
>> grandai, kad ir tas pats Opelis. Komerciniam segmente citroen ir
>> peugeout, kurie yra (ir vis dar grimzda I dar gilesne sikna), zinoma
>> Opelis, o veliau ir Toyota (!) isvis nusprende neissipisinet ir tam
>> tikrose vietose tiesiog nusipirkt Fiatini know-how. Tavo manymu jie
>> pirko marketingine verte? Really? Tai kodel tada stengesi visaip
>> atsizegnoti nuo fiat ir pardavineti jo sukurtus produktus po savo
>> brendais?:)
>> Visa auksciau pamineti sprendimai strategiskai grazino koncerna ant
>> normalensiu begiu, bet parodyk man nors viena vieta, kur jie "uzsikale
>> babkiu", tuo labiau is marketingo:)
>>
>> Tai arba lievas trolinimas arba visiskas zero apie business basic'sus ir
>> elementariаs savokas, nekalbant jau apie global corporation'us.
>>
>>
>>
>>
>>
>> "eSSas"  wrote in message news:mt24rk$ifc$2@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2015-09-05 20:43, Dede_Pranas rašė:
>>> ko pasidare?:) nejuokink:)
>>
>> Pajuokinsi geriau?
>>
>> S.
>>
>>>
>>>
>>>
>>> "eSSas"  wrote in message news:msbit0$b7t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Invertuota panda <padugne@home.lan> wrote:
>>>> >> O kolega cia gi tik ka pasakojo, kad ten praktiskai visas toks
>>>> tikras
>>>> >> fijetas. Fijetas ten ta padare, ten ana, etc etc. Tai kuom dabar
>>>> tiket?
>>>> >
>>>> > Apart marketingo, fijatas jau keli desimtmeciai nieko nebedaro
>>>> Tikrai visai nieko? Pvz toks fijet 500. Kas ji padare?
>>>> Arba tarkim puntukas. Gal sakau kokia pamarketinguota korsa? :)
>>>
>>> Tai jei tikrai teko turet reikalu su fijatais, toks klausimas nekiltu
>>> ;-) Pinigu //// pasidare, ir tiek.
>>>
>>> O tas sviezias bizniukas su daimleriu isvis epic
>>>
>>> S.
>>
>