o jei rimtai - antra karta pirktum vel? On 2015-09-13 21:27, Dede_Pranas wrote: > as ne apie fiatus siap rasiau :) bet px, neskaityk:) > > > > "Zhegonskas" wrote in message news:mt3vji$ut2$1@trimpas.omnitel.net... > > skaityt tai tingiu ka parasei, bet is kiekio aiskiai matosi, kad > gailiesi plastmasianke nusipirkes, tik niekaip nenori to sau pripazint > :) a tai skiedi kaip signalizacija apie prancuzus :) > > On 2015-09-13 11:08, Dede_Pranas wrote: >> ne, na kur jau cia man iki jusu humoro ekspertu:) >> >> fiatas niekaip negalejo "pasidaryt babkiu" kaip tu sakai, nes 2002 buvo >> gilioje recessijoje ir faktiskai bankrotas, poto ilgai nesugebejo >> pasivyti konkurentu ir isleisti adekvaciu rinkai modeliu. Tada nujeo >> kokybes gerinimo ir "zalumo" keliu, kad bent jau neatsilikti nuo >> konkurentu. To pasekoje in late 2000's sugebejo pasiekti zaliausios >> markes titula ir zenkliai improvino kokybe (tiesa tas zenkliai >> improvimo, reiskia, kad pasieke rinkos vidurki, bet niekom ypatingai >> neissireiske). >> "Zalias" + geras pataikymas su 500-u leido jiems pirma karta pakelti >> galva virs sudu ir apsiziureti, kur jie yra. Tuo tarpu visi konkurentai >> jau seniai turejo zenkliai platesni product range ir market orientation, >> kaip pvz - atrado besote azijos rinka. Logiska, kad koncernui reikejo >> rimtesniu strateginiu sprendimu, nes ilgai ant 500-o sekmes neisgyvensi. >> Ir jie nuejo vieninteliu strategiskai logisku keliu: acquisition of >> chrysler, kuris buvo is esmes bankrutuojantis brendas, salia visu gm ir >> tt. Tokiu budu jie gavo tiek jiems kaip oro trukstanti product range, >> tiek pilna sales infrastructure didziausioje pasaulyje automotive >> rinkoje, ir pirmieji arba bent jau tikrai vieni pirmuju sekmingai (!) >> pradejo pardavineti spuogus in USA, taigi sprendimas pasiteisino. >> Sukurus kelis "zalius" variklius, jais rimtai susidomejo mainstreaminiai >> grandai, kad ir tas pats Opelis. Komerciniam segmente citroen ir >> peugeout, kurie yra (ir vis dar grimzda I dar gilesne sikna), zinoma >> Opelis, o veliau ir Toyota (!) isvis nusprende neissipisinet ir tam >> tikrose vietose tiesiog nusipirkt Fiatini know-how. Tavo manymu jie >> pirko marketingine verte? Really? Tai kodel tada stengesi visaip >> atsizegnoti nuo fiat ir pardavineti jo sukurtus produktus po savo >> brendais?:) >> Visa auksciau pamineti sprendimai strategiskai grazino koncerna ant >> normalensiu begiu, bet parodyk man nors viena vieta, kur jie "uzsikale >> babkiu", tuo labiau is marketingo:) >> >> Tai arba lievas trolinimas arba visiskas zero apie business basic'sus ir >> elementariаs savokas, nekalbant jau apie global corporation'us. >> >> >> >> >> >> "eSSas" wrote in message news:mt24rk$ifc$2@trimpas.omnitel.net... >> >> 2015-09-05 20:43, Dede_Pranas rašė: >>> ko pasidare?:) nejuokink:) >> >> Pajuokinsi geriau? >> >> S. >> >>> >>> >>> >>> "eSSas" wrote in message news:msbit0$b7t$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Invertuota panda <padugne@home.lan> wrote: >>>> >> O kolega cia gi tik ka pasakojo, kad ten praktiskai visas toks >>>> tikras >>>> >> fijetas. Fijetas ten ta padare, ten ana, etc etc. Tai kuom dabar >>>> tiket? >>>> > >>>> > Apart marketingo, fijatas jau keli desimtmeciai nieko nebedaro >>>> Tikrai visai nieko? Pvz toks fijet 500. Kas ji padare? >>>> Arba tarkim puntukas. Gal sakau kokia pamarketinguota korsa? :) >>> >>> Tai jei tikrai teko turet reikalu su fijatais, toks klausimas nekiltu >>> ;-) Pinigu //// pasidare, ir tiek. >>> >>> O tas sviezias bizniukas su daimleriu isvis epic >>> >>> S. >> >