jei atsidurciau back to the same condition and circumstances (cia ne apie alkoholio kieki:) - taip, nes prie tam tikru salygu tikrai geresnio nieko neradau, o ieskojau stipriai. dabar "galiu sau leist" buti gordas su nenauju premiumu ir man tai labiau patinka, bet tai gal jau captain obvious serija, kuria cia bando tas pats padugne su protingu feisu prastumt :) "Zhegonskas" wrote in message news:mt4ft0$44o$1@trimpas.omnitel.net... o jei rimtai - antra karta pirktum vel? On 2015-09-13 21:27, Dede_Pranas wrote: > as ne apie fiatus siap rasiau :) bet px, neskaityk:) > > > > "Zhegonskas" wrote in message news:mt3vji$ut2$1@trimpas.omnitel.net... > > skaityt tai tingiu ka parasei, bet is kiekio aiskiai matosi, kad > gailiesi plastmasianke nusipirkes, tik niekaip nenori to sau pripazint > :) a tai skiedi kaip signalizacija apie prancuzus :) > > On 2015-09-13 11:08, Dede_Pranas wrote: >> ne, na kur jau cia man iki jusu humoro ekspertu:) >> >> fiatas niekaip negalejo "pasidaryt babkiu" kaip tu sakai, nes 2002 buvo >> gilioje recessijoje ir faktiskai bankrotas, poto ilgai nesugebejo >> pasivyti konkurentu ir isleisti adekvaciu rinkai modeliu. Tada nujeo >> kokybes gerinimo ir "zalumo" keliu, kad bent jau neatsilikti nuo >> konkurentu. To pasekoje in late 2000's sugebejo pasiekti zaliausios >> markes titula ir zenkliai improvino kokybe (tiesa tas zenkliai >> improvimo, reiskia, kad pasieke rinkos vidurki, bet niekom ypatingai >> neissireiske). >> "Zalias" + geras pataikymas su 500-u leido jiems pirma karta pakelti >> galva virs sudu ir apsiziureti, kur jie yra. Tuo tarpu visi konkurentai >> jau seniai turejo zenkliai platesni product range ir market orientation, >> kaip pvz - atrado besote azijos rinka. Logiska, kad koncernui reikejo >> rimtesniu strateginiu sprendimu, nes ilgai ant 500-o sekmes neisgyvensi. >> Ir jie nuejo vieninteliu strategiskai logisku keliu: acquisition of >> chrysler, kuris buvo is esmes bankrutuojantis brendas, salia visu gm ir >> tt. Tokiu budu jie gavo tiek jiems kaip oro trukstanti product range, >> tiek pilna sales infrastructure didziausioje pasaulyje automotive >> rinkoje, ir pirmieji arba bent jau tikrai vieni pirmuju sekmingai (!) >> pradejo pardavineti spuogus in USA, taigi sprendimas pasiteisino. >> Sukurus kelis "zalius" variklius, jais rimtai susidomejo mainstreaminiai >> grandai, kad ir tas pats Opelis. Komerciniam segmente citroen ir >> peugeout, kurie yra (ir vis dar grimzda I dar gilesne sikna), zinoma >> Opelis, o veliau ir Toyota (!) isvis nusprende neissipisinet ir tam >> tikrose vietose tiesiog nusipirkt Fiatini know-how. Tavo manymu jie >> pirko marketingine verte? Really? Tai kodel tada stengesi visaip >> atsizegnoti nuo fiat ir pardavineti jo sukurtus produktus po savo >> brendais?:) >> Visa auksciau pamineti sprendimai strategiskai grazino koncerna ant >> normalensiu begiu, bet parodyk man nors viena vieta, kur jie "uzsikale >> babkiu", tuo labiau is marketingo:) >> >> Tai arba lievas trolinimas arba visiskas zero apie business basic'sus ir >> elementariаs savokas, nekalbant jau apie global corporation'us. >> >> >> >> >> >> "eSSas" wrote in message news:mt24rk$ifc$2@trimpas.omnitel.net... >> >> 2015-09-05 20:43, Dede_Pranas rašė: >>> ko pasidare?:) nejuokink:) >> >> Pajuokinsi geriau? >> >> S. >> >>> >>> >>> >>> "eSSas" wrote in message news:msbit0$b7t$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Invertuota panda <padugne@home.lan> wrote: >>>> >> O kolega cia gi tik ka pasakojo, kad ten praktiskai visas toks >>>> tikras >>>> >> fijetas. Fijetas ten ta padare, ten ana, etc etc. Tai kuom dabar >>>> tiket? >>>> > >>>> > Apart marketingo, fijatas jau keli desimtmeciai nieko nebedaro >>>> Tikrai visai nieko? Pvz toks fijet 500. Kas ji padare? >>>> Arba tarkim puntukas. Gal sakau kokia pamarketinguota korsa? :) >>> >>> Tai jei tikrai teko turet reikalu su fijatais, toks klausimas nekiltu >>> ;-) Pinigu //// pasidare, ir tiek. >>> >>> O tas sviezias bizniukas su daimleriu isvis epic >>> >>> S. >> >