na kadangi su nauju auto rinka pabaltyje susiduriau ne per laikrascius ar gugla, tai si bei ta zinojau jau pries perkant: kai ka gavau dovanu, kai kur nusiderejau, bet realiai panasiai buvau nusiderejes ir del kitu galimu variantu kaip pvz to pacio passato (jis irgi kaip ne keista, tiesa su didelem islygom ir kompromisais buvo patekes I mano shortlista), tai tarkim retailini starta galim laikyt ~27-30K ir as prie vieno kito kiloeuro nesikabinesiu. beje neapsigauk skelbiamuose viesai sarasuose fiucersu ir marketinginiu pavadinimu, nes jie prikaluso grynai nuo to, ka importeris nusprende kaip defaulta komplektuot savo rinkai ir ka jis vadins "urban", "lounge", comfortline", "classic" ir tt, mano pvz buvo net ne lounge, bet urban, taciau su visais ir netgi daugiau negu lounge pribumbasais isskyrus oda, 19 ratus ir galinio vaizdo kamera. o tie vokiski gali buti visai kitaip pakomplektuoti, prancuziski bus dar kitaip ir tt. btw, buvo 170 ag, 140 ag jam siek tiek mazoka net ir su mechanika. "Invertuota panda" wrote in message news:msia0u$7qk$1@trimpas.omnitel.net... On Sun, 06 Sep 2015 22:43:08 +0300, Dede_Pranas wrote: > reikia suprasti tik tiek, kiek rasau: uz 25 keur naujo automobilio, > kuris butu geresnis uz freemont visom prasmem iskaitant tokius dalykus > kaip komplektacija, TCO, ergonomika ir tt, tu suprakaituosi ieskodamas:) > as jau zhegonskui anksciau pasiuliau tai padaryt, tai jis iskart > pasidave, kad "nenaujas premium way geriau", cia sunku gincytis, nes as > jam ta pati pries gerus 5 metus bandziau rasyt :) Na, as lietuviskuose kainynuose ne speCelistas, bet jei nueit i http:// www.fiat.de/de/freemont-konfigurator ir suklikint ka parasei, tai 140ag zyzelis gaunasi palei 35keur. Gavai dovanu? -- kthxbai.