mb, bmw, vw tikrai pas visus yra didelis dalis modeliu ir varikliu, kurie kaip ir butu variantai, bet biski naxui. tai grandines, tai veleneliai, tai skyvai tai dar bilekas. o ten kur varikliukas jau atrodo pakenciamas, tai kaip taisykle ciut ne silpniausias, o tokie egzemplioriai ir navarotu skaicium su C5 nelabai matuojasi. pas C5 tipo nenormalus, pas anuos puses isvis nera :D On 2015.11.06 22:29, Dainiushas wrote: > net susimąsčiau. čia tu apie kuriuos būtent variklius? > > On 2015.11.06 22:28, CodeC wrote: >> bet tendencija tokia yra. >> domejausi ne vienu variantu. >> finale arba gaidys, arba variklis 'problematiskas'. >> padaryt tiesiog paprasta, ne egzotine, bet komfortiska ir svarbiausiai >> patikima masina, ta vadinama 'normalia', kazkaip nelabai gaunasi. >> po to ir is C5 zvengt nesigauna. >> >> On 2015.11.06 22:25, Dainiushas wrote: >>> arba nebūtinai, čia jau priklauso nuo variklio :) >>> >>> On 2015.11.06 22:21, CodeC wrote: >>>> tik pas normalias masinas su normaliais navarotais, variklis ties >>>> 100kkm >>>> uzsilenkia :) >>>> >>>> On 2015.11.06 22:19, Dainiushas wrote: >>>>> tai lyginant su normalia mašinos ten prie bet kurio "navaroto" būtų >>>>> galima prisipist :D >>>>> >>>> >> >