tai aš gi nesiūlau vietoj pigaus kibiro pirkt naują. Aš apie tai, kad kartais galima leist sau jaustis mažiau ponu ir vietoj pabliautio premiumo nusipirkt naują automobilį. Tik tiek. Jei norisi būtent betmeno - pats supranti, kad čia kitas atvejis :) On 11/10/2015 9:16 AM, spakainas wrote: > Tu kažkaip matai tik juodą ir baltą - pripratai prie Lietuvos realijų - > kibirų su puse lemono už kapeikas iš italijos. Yra normalių vokietijoj, > va Tomas nesenai padėjo vienai moteriškei nissan note paimt. Nu zjb > viskas, sumoj gal ~5k€ gavosi, rida kažkas iki 50. Naujas toks dvigubai > kainuoja. > Aš betmeno kai ieškojau tai čia pas mus liūdesys visiškas, kaip tu ir > sakai - nubliauti lavonai. Bet parvažiavo toks gyvas visai, nėr ką > lygint su vietiniais. Nu palopiau biškį - kaip bus toliau, matysim. > Avensį irgi iš vokiečio parvežtą pirkau, ne turguj. Yra gi ir čia > eksploatuotų su istorija, pas dylerį pagaliau. > Jei bapkės kišenę drasko - galima prisipirkt naujų kibirų visiem > gyvenimo atvejam, bet aš kol kas tiek neuždirbu. > > 2015.11.10 09:09, Dainiushas rašė: >> žinok, nuoširdžiai abejoju, kad B6 pasatas dar be problemų važiuos >> penkis metus, ypač jei už vairo botanikas. >> >> Ir tas "paėmimas", tai nu pats supranti, sėkmės klausimas, nelabai jie >> tokie geri mėtosi. >> >> On 11/10/2015 8:56 AM, spakainas wrote: >>> Tai viskas labai gerai, bet tokiu atveju kodėl nepaimt neuždrožto 6 >>> pasato su 1.9 TDI (analogų manau pakankamai sugalvosi) už pusę to kadjar >>> kainos? Juk važiuos lygiai taip pat, kuro ims tiek pat - o kišenę >>> džiugins 2x. Tai kame prasmė to kadjaro? >>> Aš suprantu jei gyvent kredituose patogiau (yra tokia žmonių >>> kategorija), imi naują kibirą, žinai garantuotas išlaidas jam 5 metus į >>> priekį - tipo taip ramiau. Bet rezultate tai gerokai brangiau gaunasi. >>> Va tau kad ir mano pavyzdys su tajota - 6 metai 170kkm be kažkokių >>> parkių ir būgnų, ir čia dar su garantuotai probleminiu varikliu. >>> Betmenas kita sritis, norėjau ir pirkau, ir man px kad kainuos daug. >>> Džiugina. >>> >>> 2