ai nesakyk, per paskutiniu 10 metų prigaminę vokiečiai triperių sočiai. Vien grandinių tema ko verta On 2015.11.09 17:13, 911 wrote: > o tu pasidomi ar siaip rasai bele rasyt? > gamintojas periferijos daugumoj gi tas pats, tik kad tam segmente kuris tau aktualus vokieciai buna nuvaziave 500k+ o prancuziski gaidziai max 200... > > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n1j2s6$769$1@trimpas.omnitel.net... >> mb, bmw, vw >> tikrai pas visus yra didelis dalis modeliu ir varikliu, kurie kaip ir >> butu variantai, bet biski naxui. tai grandines, tai veleneliai, tai >> skyvai tai dar bilekas. o ten kur varikliukas jau atrodo pakenciamas, >> tai kaip taisykle ciut ne silpniausias, o tokie egzemplioriai ir >> navarotu skaicium su C5 nelabai matuojasi. pas C5 tipo nenormalus, pas >> anuos puses isvis nera :D >> >> On 2015.11.06 22:29, Dainiushas wrote: >>> net susimąsčiau. čia tu apie kuriuos būtent variklius? >>> >>> On 2015.11.06 22:28, CodeC wrote: >>>> bet tendencija tokia yra. >>>> domejausi ne vienu variantu. >>>> finale arba gaidys, arba variklis 'problematiskas'. >>>> padaryt tiesiog paprasta, ne egzotine, bet komfortiska ir svarbiausiai >>>> patikima masina, ta vadinama 'normalia', kazkaip nelabai gaunasi. >>>> po to ir is C5 zvengt nesigauna. >>>> >>>> On 2015.11.06 22:25, Dainiushas wrote: >>>>> arba nebūtinai, čia jau priklauso nuo variklio :) >>>>> >>>>> On 2015.11.06 22:21, CodeC wrote: >>>>>> tik pas normalias masinas su normaliais navarotais, variklis ties >>>>>> 100kkm >>>>>> uzsilenkia :) >>>>>> >>>>>> On 2015.11.06 22:19, Dainiushas wrote: >>>>>>> tai lyginant su normalia mašinos ten prie bet kurio "navaroto" būtų >>>>>>> galima prisipist :D >>>>>>> >>>>>> >>>> >>> >> >