bent jau kažkuris vienas variantas tai tikrai buvo patrumpintas aušinimo sąskaita. Su visom pasekmėm. Tik man atrodo, esminiai fail'ai buvo dar iki AWTF-80 SC. Nors kita vertus, yra karutis su šitą, rida ~100kkm, tai nu kaip čia pasakius, negali pasakyt, kad sugedus, bet "gera dėžė" kažkaip irgi liežuvis nesiverčia. tepalus keitė, softus naujino, bet matyt tokia jau ji yra. On 11/7/2015 10:35 PM, CodeC wrote: > ir kuo is esmes skiriasi 2.4 jtd nuo D5 su tuo paciu aisin? > nzn, gal ten volvo kazka ir sufailino. tik nelabai suprantu ka :) > > On 2015.11.07 22:28, Dainiushas wrote: >> tu gal visgi pasiguglink kiek verksmų apie tuos Volvo. ir pagalvok kuo >> skiriasi krūvos italų nuo Volvo >> >> >> On 11/7/2015 10:21 PM, CodeC wrote: >>> tas aisinas pas milijona masinu stovi. kruvos italu, prancuzu ir dar >>> velniai zino ko. kazkokiu isskirtiniu problemu su jais nera. >>> nu bet kai lietuvoj perka ledinius po 5keur su 100kkm ridom tai poto >>> gimsta 'igimtu ligu teorijos'. >>> >>> On 2015.11.07 21:41, Dainiushas wrote: >>>> anų aisinas stovi išilgai, o ne skersai ant 5/6 kaušų variklio ir kad >>>> tilptų viskas ten jame sumažinta ir sutrumpinta..... >> >