Tai viskas labai gerai, bet tokiu atveju kodėl nepaimt neuždrožto 6 pasato su 1.9 TDI (analogų manau pakankamai sugalvosi) už pusę to kadjar kainos? Juk važiuos lygiai taip pat, kuro ims tiek pat - o kišenę džiugins 2x. Tai kame prasmė to kadjaro? Aš suprantu jei gyvent kredituose patogiau (yra tokia žmonių kategorija), imi naują kibirą, žinai garantuotas išlaidas jam 5 metus į priekį - tipo taip ramiau. Bet rezultate tai gerokai brangiau gaunasi. Va tau kad ir mano pavyzdys su tajota - 6 metai 170kkm be kažkokių parkių ir būgnų, ir čia dar su garantuotai probleminiu varikliu. Betmenas kita sritis, norėjau ir pirkau, ir man px kad kainuos daug. Džiugina. 2015.11.09 18:27, Dainiushas rašė: > aš su viskuo labai sutinku. Bet jei reikia tiesiog važiuojančio > automobilio, tai nu pats supranti. > > va neseniai Renault Kadjar vadeliojau. Naujas kainuoja panašiai kaip > tavo nenaujas betmenas. Nu jo, FWD, 81kW, kibiras....bet važiuoja tai > visai pusė bybio. Kuro per pusę. Taisyt penkis metus tikrai nereiks. Tai > vat paskui sėdi ir galvoji, norisi tų malonumų ar nelabai. Ypač jei > hobių užtenka ir be pisimosi prie mašinos arba ieškojimo kas ją sutaisys. > > On 2015.11.09 15:38, spakainas wrote: >> Jei lygint identiškas mases, kilovatus ir dinamiką, tai nekažinkoks ten >> tas skirtumas bus, tik ne gamintojo skaičiukus žiūrėt, o realias >> sąnaudas. Dar reikia komforto nepamiršt - 6 cilindrų kad ir senesnis, >> bet važiuoja daug maloniau už naujausią i4, pradedant vibracijos >> nebuvimu ant laisvų, baigiant elastingumu ir t.t. >> >> 2015.11.06 14:26, Dainiushas rašė: >>> tai jei naujos sąnaudos 6/100 o senos 10/100 - visokie A6, 530d etc, tai >>> nesigaus ant kuro ta nauja, ypač jei daugiau kiek važiuojama? >>> >>> On 11/6/2015 2:21 PM, 4r wrote: >>>> Pilnai sutinku kad skoda oktavios ir avensiai nuobodu iki begalybes, >>>> usinau skoda octavia 77kW 7metus mechanine tai atsikandau, ypač begius >>>> perjunginėdamas >>>> >>>> Dabar norisi ne mažiau 100Kw ir automato. tiesa būtų gerai kad >>>> nesijaustų bėgių persimetimo momento kaip kad senesniuose automatuose. >>>> >>>> Suprantu nauja mašina ir afrikoje nauja, tačiau kolkas iki naujos dar >>>> nedatempiu. >>>> >>>> Gal dar kokius variantus galite pasufleruoti? >>>> nes VW tubur tokie pat nuobodus kaip ir skoda ar avensis? >>>> >>>> -4r >>>> >>>> >>>> "Arj" wrote in message news:n1i5l9$mh1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Jei 70% mieste - benzino neatmesciau, ypac jei metinis kilometrazas >>>> nedidelis. >>>> Min 6 begiai - kvailas reikalavimis (5 ar 6 begiai - px saip, man 5 dar >>>> labiau patinka). >>>> >>>> Del 530/A6 teisingai pastebeta, kitas leveles nei avensiai su >>>> oktaviom, dar >>>> I kita leveli iskelciau volvo, ypac XC. >>>> abo XC 70 - nepigi auto, ypac islaikyme (su salyga jei eksplotuoji, o >>>> neuzmusineji). Pvz dyzelio 2.4 D5 120kw sanaudos mieste 10l, jei >>>> automatas - >>>> 11.4l, trasoj 6.1 ir 6.8 atitinkamai). Pati auto kaip ir labai ok, tik >>>> kad >>>> ji toli grazu ne prie tojotu su skodom stovi. >>>> Paprastas V70 pigesnis turet, bet irgi greta nestatyciau. Nors jei >>>> reikia >>>> butent didelio universalo - tai variantas, abo sitom segmente >>>> pasirinkimas >>>> skurdus. Bet tada ir B6 passata gali prideti - gal vidaus dydi jie >>>> panasus. >>>> Nu o prie oktavios - golfa (nuo 2007m), pas ji interjieras ne taip >>>> uzpisa >>>> kaip pas skoda. >>>> avensis vs oktavia - avensis maziau prota pis gedimais, bet uzpis >>>> nuobodumu. >>>> >>>> >>>> "4r" parašė naujienų news:n1i2r7$k6t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Sveiki >>>> >>>> Kadangi mašinos nekeičiau jau senai nuo 2004m tad atsilikęs šiuose >>>> reikaluose >>>> >>>> Ieškau mašinos pageidautina universalo metai nuo 2005, biudžetas iki >>>> 5kEur. >>>> Kuras pageidautina Dyzelis, ne mažiau 90kW, 6 bėgių arba automatas >>>> Važinėjama mieste 70% likusi dalis 30% užmiestyje. >>>> >>>> Dėkoju už komentarus (dažniausios bėdos, išlaikymo kaštai ir >>>> komfortas) dėl >>>> šių auto >>>> >>>> -4r >>> >