prasme, kad būt autosuose, reikia turėt seną grabą? Turiu, du. Galiu pasilikt? On 2015.11.09 19:01, ventiliatorius wrote: > išeik iš o.autos su tokiu poziuriu. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:n1qhi0$fbk$1@trimpas.omnitel.net... >> aš su viskuo labai sutinku. Bet jei reikia tiesiog važiuojančio >> automobilio, tai nu pats supranti. >> >> va neseniai Renault Kadjar vadeliojau. Naujas kainuoja panašiai kaip >> tavo nenaujas betmenas. Nu jo, FWD, 81kW, kibiras....bet važiuoja tai >> visai pusė bybio. Kuro per pusę. Taisyt penkis metus tikrai nereiks. >> Tai vat paskui sėdi ir galvoji, norisi tų malonumų ar nelabai. Ypač >> jei hobių užtenka ir be pisimosi prie mašinos arba ieškojimo kas ją >> sutaisys. >> >> On 2015.11.09 15:38, spakainas wrote: >>> Jei lygint identiškas mases, kilovatus ir dinamiką, tai nekažinkoks ten >>> tas skirtumas bus, tik ne gamintojo skaičiukus žiūrėt, o realias >>> sąnaudas. Dar reikia komforto nepamiršt - 6 cilindrų kad ir senesnis, >>> bet važiuoja daug maloniau už naujausią i4, pradedant vibracijos >>> nebuvimu ant laisvų, baigiant elastingumu ir t.t. >>> >>> 2015.11.06 14:26, Dainiushas rašė: >>>> tai jei naujos sąnaudos 6/100 o senos 10/100 - visokie A6, 530d etc, >>>> tai >>>> nesigaus ant kuro ta nauja, ypač jei daugiau kiek važiuojama? >>>> >>>> On 11/6/2015 2:21 PM, 4r wrote: >>>>> Pilnai sutinku kad skoda oktavios ir avensiai nuobodu iki begalybes, >>>>> usinau skoda octavia 77kW 7metus mechanine tai atsikandau, ypač begius >>>>> perjunginėdamas >>>>> >>>>> Dabar norisi ne mažiau 100Kw ir automato. tiesa būtų gerai kad >>>>> nesijaustų bėgių persimetimo momento kaip kad senesniuose automatuose. >>>>> >>>>> Suprantu nauja mašina ir afrikoje nauja, tačiau kolkas iki naujos dar >>>>> nedatempiu. >>>>> >>>>> Gal dar kokius variantus galite pasufleruoti? >>>>> nes VW tubur tokie pat nuobodus kaip ir skoda ar avensis? >>>>> >>>>> -4r >>>>> >>>>> >>>>> "Arj" wrote in message news:n1i5l9$mh1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Jei 70% mieste - benzino neatmesciau, ypac jei metinis kilometrazas >>>>> nedidelis. >>>>> Min 6 begiai - kvailas reikalavimis (5 ar 6 begiai - px saip, man 5 >>>>> dar >>>>> labiau patinka). >>>>> >>>>> Del 530/A6 teisingai pastebeta, kitas leveles nei avensiai su >>>>> oktaviom, dar >>>>> I kita leveli iskelciau volvo, ypac XC. >>>>> abo XC 70 - nepigi auto, ypac islaikyme (su salyga jei eksplotuoji, o >>>>> neuzmusineji). Pvz dyzelio 2.4 D5 120kw sanaudos mieste 10l, jei >>>>> automatas - >>>>> 11.4l, trasoj 6.1 ir 6.8 atitinkamai). Pati auto kaip ir labai ok, tik >>>>> kad >>>>> ji toli grazu ne prie tojotu su skodom stovi. >>>>> Paprastas V70 pigesnis turet, bet irgi greta nestatyciau. Nors jei >>>>> reikia >>>>> butent didelio universalo - tai variantas, abo sitom segmente >>>>> pasirinkimas >>>>> skurdus. Bet tada ir B6 passata gali prideti - gal vidaus dydi jie >>>>> panasus. >>>>> Nu o prie oktavios - golfa (nuo 2007m), pas ji interjieras ne taip >>>>> uzpisa >>>>> kaip pas skoda. >>>>> avensis vs oktavia - avensis maziau prota pis gedimais, bet uzpis >>>>> nuobodumu. >>>>> >>>>> >>>>> "4r" parašė naujienų news:n1i2r7$k6t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Sveiki >>>>> >>>>> Kadangi mašinos nekeičiau jau senai nuo 2004m tad atsilikęs šiuose >>>>> reikaluose >>>>> >>>>> Ieškau mašinos pageidautina universalo metai nuo 2005, biudžetas iki >>>>> 5kEur. >>>>> Kuras pageidautina Dyzelis, ne mažiau 90kW, 6 bėgių arba automatas >>>>> Važinėjama mieste 70% likusi dalis 30% užmiestyje. >>>>> >>>>> Dėkoju už komentarus (dažniausios bėdos, išlaikymo kaštai ir >>>>> komfortas) dėl >>>>> šių auto >>>>> >>>>> -4r >>>> >> >