nu tai visi analogiskai, tam tarpe ir bmw bet todel begt pirkt kazkokio italo/prancuzo tikrai nesiruosiu ;) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:n1qh9c$f5r$1@trimpas.omnitel.net... > ai nesakyk, per paskutiniu 10 metų prigaminę vokiečiai triperių sočiai. > Vien grandinių tema ko verta > > On 2015.11.09 17:13, 911 wrote: >> o tu pasidomi ar siaip rasai bele rasyt? >> gamintojas periferijos daugumoj gi tas pats, tik kad tam segmente kuris tau aktualus vokieciai buna nuvaziave 500k+ o prancuziski gaidziai max 200... >> >> >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n1j2s6$769$1@trimpas.omnitel.net... >>> mb, bmw, vw >>> tikrai pas visus yra didelis dalis modeliu ir varikliu, kurie kaip ir >>> butu variantai, bet biski naxui. tai grandines, tai veleneliai, tai >>> skyvai tai dar bilekas. o ten kur varikliukas jau atrodo pakenciamas, >>> tai kaip taisykle ciut ne silpniausias, o tokie egzemplioriai ir >>> navarotu skaicium su C5 nelabai matuojasi. pas C5 tipo nenormalus, pas >>> anuos puses isvis nera :D >>> >>> On 2015.11.06 22:29, Dainiushas wrote: >>>> net susimąsčiau. čia tu apie kuriuos būtent variklius? >>>> >>>> On 2015.11.06 22:28, CodeC wrote: >>>>> bet tendencija tokia yra. >>>>> domejausi ne vienu variantu. >>>>> finale arba gaidys, arba variklis 'problematiskas'. >>>>> padaryt tiesiog paprasta, ne egzotine, bet komfortiska ir svarbiausiai >>>>> patikima masina, ta vadinama 'normalia', kazkaip nelabai gaunasi. >>>>> po to ir is C5 zvengt nesigauna. >>>>> >>>>> On 2015.11.06 22:25, Dainiushas wrote: >>>>>> arba nebūtinai, čia jau priklauso nuo variklio :) >>>>>> >>>>>> On 2015.11.06 22:21, CodeC wrote: >>>>>>> tik pas normalias masinas su normaliais navarotais, variklis ties >>>>>>> 100kkm >>>>>>> uzsilenkia :) >>>>>>> >>>>>>> On 2015.11.06 22:19, Dainiushas wrote: >>>>>>>> tai lyginant su normalia mašinos ten prie bet kurio "navaroto" būtų >>>>>>>> galima prisipist :D >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >