o tu pasidomi ar siaip rasai bele rasyt? gamintojas periferijos daugumoj gi tas pats, tik kad tam segmente kuris tau aktualus vokieciai buna nuvaziave 500k+ o prancuziski gaidziai max 200... "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n1j2s6$769$1@trimpas.omnitel.net... > mb, bmw, vw > tikrai pas visus yra didelis dalis modeliu ir varikliu, kurie kaip ir > butu variantai, bet biski naxui. tai grandines, tai veleneliai, tai > skyvai tai dar bilekas. o ten kur varikliukas jau atrodo pakenciamas, > tai kaip taisykle ciut ne silpniausias, o tokie egzemplioriai ir > navarotu skaicium su C5 nelabai matuojasi. pas C5 tipo nenormalus, pas > anuos puses isvis nera :D > > On 2015.11.06 22:29, Dainiushas wrote: >> net susimąsčiau. čia tu apie kuriuos būtent variklius? >> >> On 2015.11.06 22:28, CodeC wrote: >>> bet tendencija tokia yra. >>> domejausi ne vienu variantu. >>> finale arba gaidys, arba variklis 'problematiskas'. >>> padaryt tiesiog paprasta, ne egzotine, bet komfortiska ir svarbiausiai >>> patikima masina, ta vadinama 'normalia', kazkaip nelabai gaunasi. >>> po to ir is C5 zvengt nesigauna. >>> >>> On 2015.11.06 22:25, Dainiushas wrote: >>>> arba nebūtinai, čia jau priklauso nuo variklio :) >>>> >>>> On 2015.11.06 22:21, CodeC wrote: >>>>> tik pas normalias masinas su normaliais navarotais, variklis ties >>>>> 100kkm >>>>> uzsilenkia :) >>>>> >>>>> On 2015.11.06 22:19, Dainiushas wrote: >>>>>> tai lyginant su normalia mašinos ten prie bet kurio "navaroto" būtų >>>>>> galima prisipist :D >>>>>> >>>>> >>> >> >