O aš sakyčiau, kad asocialui aiškinti apie socialinius santykius – beprasmiška. Todėl ir neaiškinsiu. :P 2016.04.10 12:11, markatas rašė: > O as sakyciau, kad ne nuzudymas, o desninga savizudzio baigtis. > Pirmiausia pats turi saugoti savo gyvybe, o ne tiketis, kad vazineja > vien supermenai ir visada pamatys tave PIKTYBISKAI pazeidinejanti KET. > Ar KEDO nuomone sis KET reikalavimas vaziuoti viena eile ir palei > kelio krasta yra niekinis? > > markatas > > 2016.04.10 12:04, KEdas rašė: >> 2016.04.10 11:58, markatas rašė: >>> Ir dar imant mano atveji, darom prielaida, kad vietoj manes kitas >>> miskovezis (kuris paprastai perkrautas) su savo stabdymo keliu (ir >>> kurie mazina greiti vieninteleje vietoje iki 70 ant posukio, kur >>> leistinas 50, visur kitur eina 90 - 95). Garantuoju, kad jis nesirinks >>> vairo pasukimo i kita miskovezi, tai kas liks is pedalastu? >> >> Čia, supratau, paminėjai lengvinančias aplinkybes nužudymo atvejui? :) >> >>> Tai gal ne be reikalo tas KET punktas vaziuoti viena eile kuo arciau >>> desiniojo krasto. Tokiu atveju prasilenks, gal nuskris veidrodeliai, >>> bet visi liks gyvi >> >> Be reikalo. Kad prasilenkiant 2 miškovežiams dviratininkai nebus >> suvynioti ant ratų – ne faktas. Labiau faktas, kad miškovežis ant >> nugaros žmogui tyčia nevažiuos. >