Nu pagal protingumo kriterijus važiuoji tokiu greičiu, kad būtų saugu važiuoti, o ne šoki į gatvę.. Nėr kažkokio punkto, kad visi eismo dalyviai turi pasirinkti saugų greitį? Realus įvykis, dar kažkur nufilmuotą turiu, kaip toks gatve žemyn mindamas ~50 varo ir pamatęs lietaus kolektorių metasi į eismo juostos vidurį be apsidairymo ir jokio perspėjimo.. Ne prieš nosį bent, nes antroj eilėj buvau. O dvirtakis tai šlykštus ten, nesiginčiju, bet dar kart pasikartosiu - gal man antakalnio gatve šaligatviu galima su mašina važiuot? nu nes gatvė tai duobėta ir nesaugi :) (Čia yra hiperbolizuotas palyginimas, jeigu ką..) On 2016.04.10 22:46, KEdas wrote: > O kodėl negalima nuo kalno lėkti? Yra kokie nors greičio apribojimai > sudėti, ar tiesiog dviratininkai turi kažkur kamputyje visada būti ir > jaustis kalti? > Apie tako „saugumą“ gali spręsti pagal šią nuotrauką. > > > > 2016.04.10 22:19, cD-r0m rašė: >> Nu tai nebūtina lėkt kaip plytgaliui iš lėktuvo ir bus visai saugu :) >> O šiaip ten nėr dvirtakio, kiek teko važiuot, buvo atžymėtas.. >> >> On 2016.04.10 10:31, KEdas wrote: >>> Kur čia vairuotojai šaligatviais nevažinėja ir kitų KET punktų >>> nepažeidinėja? Tai jau seniausiai vyksta. >>> Tavo žiniai, Narbuto gatve dviračiu važiuoti nedraudžiama ir tai yra >>> mažiau pavojinga nei tuo išklaipytu šaligatviu. >>> >>> 2016.04.10 00:53, cD-r0m rašė: >>>> Kai kur taip, bet geriau gal greitį numesti su dviračiu. Ypač nuo >>>> narbuto kai sugalvoja gatve važiuot, nes nesugeba įsipaišyt į >>>> apvažiavimą aplink laiptus.. Nes artėja prie to, kad gal vairuotojui >>>> su mašina per šaligatvį važiuot, nes gatvėj šulinio dangčiai per >>>> giliai :) >>>> >>>> On 2016.04.09 17:43, Bronco wrote: >>>>> On 2016-04-09 10:52, Icetom wrote: >>>>>> Na bet žinok, yra tokių atkarpų, kur minant su plentiniu "dvirtakyje" >>>>>> gali >>>>>> blogai baigtis. >>>>> >>>>> Aš suprantu tai, būtent todėl galvoju, jog Vilniuje ir jo apylinkėse >>>>> plentinis dviratis yra neoptimalus sprendimas. Jei nėra normalios >>>>> infrastruktūros tokiems dviračiams, tai tenka imti kažką ne tokio >>>>> greito, bet universalaus. Aš pats važinėju su comfort klasės hibridu >>>>> Giant Sedona LX. Su juo bet koks dviračių takas yra priimtinas. Net ir >>>>> miškų ir laukų takeliai liuks sueina. >>> >