vienok kita vertus, reikia ne tik AWD bet ir prošvaistos, kad iš tų ratų, jei kabai ant dugno. Noriu pasakyt, kad kažkaip nelabai turėjau problemų dėl pravažumo, nebent pas paklausėją ten kažkokie spec poreikiai.... On 8/23/2016 10:27 PM, Audrius K. wrote: > On 2016-08-23 22:02, Boostas Havajuose wrote: >> On 8/23/2016 9:38 PM, Audrius K. wrote: >>> On 2016-08-22 18:56, Boostas Havajuose wrote: >>>> >>> >>> >>> Tavo poreikiuose nebuvo, kad mazai valgytu... >>> O ir reikalavimas, kad ziema nebuksuotu ir mazai valgytu priestarauja >>> vienas kitam... Jei nori, kad nebuksuotu, teks susitaikyti su didesnemis >>> kuro islaidomis... >>> >> >> Aprašiau kuo važiuoju ir faktas, kad daug blogiau nenoriu >> O vokiečiam 4 varomi nebūtinai tiesiogiai susiję su didelėm sąnaudom > > > Bet kuris 4 varomais auto valgys daugiau, negu toks pat, varomas vienu > tiltu. Ir tai yra todel, kad antras varomas tiltas prie auto svorio > dadena keleta bulviu maisu, kuriuos reikia visada su savimi veziotis. > Nes dar niekas nesukure besvorio varomo tilto... > > Audrius K. > >> >> >> >>>> >>>> ..Foresteris tada gal geriau, >>> >>> Ir komforto zymiai maziau... praktiskai klase zemyn. >> >> Ratų bazės ilgis apsprendžia didžią dalį komforto, >> tiksliai neasimenu, bet lyg nedaug ten skirtumo.., >> bet to reikia turėti omenyje ir mano dabartinę prie kokios esu įpratęs >> t.y. 270 cm. >> >>> >>> bet again amerikonai nelabai.., >>> >>> O ka, europiniu nera? Tiesa, nenudrozta ir neproblemini dyzeli kazi ar >>> gausi uz 15k Eu... >>> >>> >> >> Nu subarikai tai dabar patraukliai atrodo 2013-2014 metų, bet jie kiek >> matau iš USA, benzininiai >> >> >>> Tribeka 2007 >> >> Tai kiek Tribeka srebia? >> >> >