Tema: Re: Ka pirkti
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-24 09:08:42
vnž, kaip visada - teoriškai zjb, praktiškai bb. Ir kai pamatai to 
"gero" varianto kainą, nevalingai kyla mintis, kad gal užteks žemesnės 
klasės naujo kibiro už panašiai..... :)

On 8/24/2016 9:01 AM, invertuota panda wrote:
> On Tue, 23 Aug 2016 23:51:09 +0300, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt>
> wrote:
>> tai pasatas jau kaip renault?
>
> dypendz nuo mOdelio ir kilometrų.
>
> Pvz konkrečiai pasatai turi stabilią jūzintų gamyklą vardu lizingas
> artai lietuviškai vadinama "ilgalaikė nuoma". Aniem nėra varianto iš
> serijos "ai, sena dar gera, tai toliau pavažinėsiu". 3 metai praėjo,
> sutartis pasibaigė ir psio, mašina atsiduria antrinėje rinkoje. Ir tokių
> dafiga, kokie 90% fliūkiškų pasatų.
> Tada kyla klausimas ką su juo daryt. Privatūs pirkėjai dėl passatų ir
> kitų plein universalų labai nemiršta, aniem duok tūranus, šaranus, o
> visų geriausia tai tigrus su yguanom. Todėl parduot už labai brungei nėr
> lengva, skirtingai nuo tų parketinių kerzų ir autobusų.
> Jei karutis dar gerokai iki 100tkm, tai tokius vistiek kantrei stumdo
> padorūs autohauzai ir už nepigei.
> O jei jau virs 150tkm, tai handleriai bijo parduot civiliokams, nes
> tokiem garantija koNpensuoja tik kažkiek ten % dalių kainos. T.y. jei
> kas per pusmetį užsilenks, tai handleris pamokės iš savo kišenės.
> Va ten ir yra ydomeusios kainos, nes anų vienintelis kelias tik į
> užsienį kur tenka konkuruot su verstais ir skendusiais.
>
> O tokių passatų su 40-50 tkm metams rida yra nemažai, vistik darbinei
> kibirai, kad ir prižiūrėti beigi tvarkingi.
>