Uzmeciau aki i wiki. Jei nemeluoja, tai bent jau antros kartos haldex normaliom salygos 95% galios duoda priekiui, likusius galui. Tai jis nera atjungtas, visada varo gala, tik priklausomai nuo kelio salygu reguliuoja jegos pasiskirstyma. Matyt del to as ir nejauciu jokio "haldex isijungimo" ar atsijungimo. On 08/24/2016 10:32 AM, autopagalba wrote: > Nesijaucia, kada haldex isijungia, absoliuciai. Isijungimo momento > nepagausi. Ir jis kazkaip speja anksciau isijungt, nei kad > pajauti kazkoki slydima. > > > > Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: >> net jei AWD Haldex'as ir galas atjungtas greičiausiai tuo metu? >> >> On 8/24/2016 10:11 AM, autopagalba wrote: >>> Ne ekspertas as teorijoje, bet realybeje jauciasi vaziuojant ta >>> 110kmh. >>> Gal del to kad kelias nelygus - provezos, sniegas nevienodai >>> pasiskirstes. Buna, kad esp lempute sumirksi, kai lipi per >>> provezas, tai matyt ne viskas taip gerai, kazkiek uzmeta gala ar >>> prieki. Tai su awd sitoj vietoj zymiai geriau, tiesiog nereikia >>> taip gaudyti vairo. Masina tolygiau vaziuoja. Kad awd pradetu >>> metyti tokioj situacijoj reikia labiau pasistengt. >>> >>> >>> >>> booraz <info@one.lt> Wrote in message: >>>> Kazin kiek cia itakoja AWD ar FWD jeigu tu vaziuoji 110km/h. Jeigu >>>> manevra atlieki is leto viskas ok, jei manevras staigesnis gali susukti >>>> ir AWD ir FWD atveju, o tokiu greiciu sukantis ratu jau dzin ar AWD ar FWD. >>>> >>>> -- >>>> booraz >>>> >>>> On 2016.08.24 06:24, autopagalba wrote: >>>>> Ne tai kad bedos, bet komfortas. Vaziuoja stabiliai, tiesiai ir >>>>> nereikia dirbt su vairu/gazu. Dar ir saugumas - pvz autostradoj >>>>> reikia rikiuotis is pirmos i antra juosta, antra nesvari. Nu >>>>> nejauku buna su fwd. Awd ramu - lipa jis per ta kose nieko >>>>> nejausdamas. >>>>> >>>> >>> >>> >> >> > >