On Tue, 23 Aug 2016 23:51:09 +0300, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> wrote: >tai pasatas jau kaip renault? dypendz nuo mOdelio ir kilometrų. Pvz konkrečiai pasatai turi stabilią jūzintų gamyklą vardu lizingas artai lietuviškai vadinama "ilgalaikė nuoma". Aniem nėra varianto iš serijos "ai, sena dar gera, tai toliau pavažinėsiu". 3 metai praėjo, sutartis pasibaigė ir psio, mašina atsiduria antrinėje rinkoje. Ir tokių dafiga, kokie 90% fliūkiškų pasatų. Tada kyla klausimas ką su juo daryt. Privatūs pirkėjai dėl passatų ir kitų plein universalų labai nemiršta, aniem duok tūranus, šaranus, o visų geriausia tai tigrus su yguanom. Todėl parduot už labai brungei nėr lengva, skirtingai nuo tų parketinių kerzų ir autobusų. Jei karutis dar gerokai iki 100tkm, tai tokius vistiek kantrei stumdo padorūs autohauzai ir už nepigei. O jei jau virs 150tkm, tai handleriai bijo parduot civiliokams, nes tokiem garantija koNpensuoja tik kažkiek ten % dalių kainos. T.y. jei kas per pusmetį užsilenks, tai handleris pamokės iš savo kišenės. Va ten ir yra ydomeusios kainos, nes anų vienintelis kelias tik į užsienį kur tenka konkuruot su verstais ir skendusiais. O tokių passatų su 40-50 tkm metams rida yra nemažai, vistik darbinei kibirai, kad ir prižiūrėti beigi tvarkingi. -- kthxbai