Ne ekspertas as teorijoje, bet realybeje jauciasi vaziuojant ta 110kmh. Gal del to kad kelias nelygus - provezos, sniegas nevienodai pasiskirstes. Buna, kad esp lempute sumirksi, kai lipi per provezas, tai matyt ne viskas taip gerai, kazkiek uzmeta gala ar prieki. Tai su awd sitoj vietoj zymiai geriau, tiesiog nereikia taip gaudyti vairo. Masina tolygiau vaziuoja. Kad awd pradetu metyti tokioj situacijoj reikia labiau pasistengt. booraz <info@one.lt> Wrote in message: > Kazin kiek cia itakoja AWD ar FWD jeigu tu vaziuoji 110km/h. Jeigu > manevra atlieki is leto viskas ok, jei manevras staigesnis gali susukti > ir AWD ir FWD atveju, o tokiu greiciu sukantis ratu jau dzin ar AWD ar FWD. > > -- > booraz > > On 2016.08.24 06:24, autopagalba wrote: >> Ne tai kad bedos, bet komfortas. Vaziuoja stabiliai, tiesiai ir >> nereikia dirbt su vairu/gazu. Dar ir saugumas - pvz autostradoj >> reikia rikiuotis is pirmos i antra juosta, antra nesvari. Nu >> nejauku buna su fwd. Awd ramu - lipa jis per ta kose nieko >> nejausdamas. >> > --