mano isvados buvo identiskos kai ieskojau masinos apie metus laiko. Yra cia ir keletas LT imoniu kurios keicia grieztai kas 3 metus pasatus. Rida buna apie 150k, nors esu mates ir su 90k. As dabar juos galiu net is nuotrauku pazinti :) Tik beda anksciau labai plikos komklektacijos budavo - visgi imones auto ir visokiems blizguciams nevieta. On 24/08/16 09:01, invertuota panda wrote: > On Tue, 23 Aug 2016 23:51:09 +0300, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> > wrote: >> tai pasatas jau kaip renault? > > dypendz nuo mOdelio ir kilometrų. > > Pvz konkrečiai pasatai turi stabilią jūzintų gamyklą vardu lizingas > artai lietuviškai vadinama "ilgalaikė nuoma". Aniem nėra varianto iš > serijos "ai, sena dar gera, tai toliau pavažinėsiu". 3 metai praėjo, > sutartis pasibaigė ir psio, mašina atsiduria antrinėje rinkoje. Ir tokių > dafiga, kokie 90% fliūkiškų pasatų. > Tada kyla klausimas ką su juo daryt. Privatūs pirkėjai dėl passatų ir > kitų plein universalų labai nemiršta, aniem duok tūranus, šaranus, o > visų geriausia tai tigrus su yguanom. Todėl parduot už labai brungei nėr > lengva, skirtingai nuo tų parketinių kerzų ir autobusų. > Jei karutis dar gerokai iki 100tkm, tai tokius vistiek kantrei stumdo > padorūs autohauzai ir už nepigei. > O jei jau virs 150tkm, tai handleriai bijo parduot civiliokams, nes > tokiem garantija koNpensuoja tik kažkiek ten % dalių kainos. T.y. jei > kas per pusmetį užsilenks, tai handleris pamokės iš savo kišenės. > Va ten ir yra ydomeusios kainos, nes anų vienintelis kelias tik į > užsienį kur tenka konkuruot su verstais ir skendusiais. > > O tokių passatų su 40-50 tkm metams rida yra nemažai, vistik darbinei > kibirai, kad ir prižiūrėti beigi tvarkingi. >