Nesijaucia, kada haldex isijungia, absoliuciai. Isijungimo momento nepagausi. Ir jis kazkaip speja anksciau isijungt, nei kad pajauti kazkoki slydima. Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > net jei AWD Haldex'as ir galas atjungtas greičiausiai tuo metu? > > On 8/24/2016 10:11 AM, autopagalba wrote: >> Ne ekspertas as teorijoje, bet realybeje jauciasi vaziuojant ta >> 110kmh. >> Gal del to kad kelias nelygus - provezos, sniegas nevienodai >> pasiskirstes. Buna, kad esp lempute sumirksi, kai lipi per >> provezas, tai matyt ne viskas taip gerai, kazkiek uzmeta gala ar >> prieki. Tai su awd sitoj vietoj zymiai geriau, tiesiog nereikia >> taip gaudyti vairo. Masina tolygiau vaziuoja. Kad awd pradetu >> metyti tokioj situacijoj reikia labiau pasistengt. >> >> >> >> booraz <info@one.lt> Wrote in message: >>> Kazin kiek cia itakoja AWD ar FWD jeigu tu vaziuoji 110km/h. Jeigu >>> manevra atlieki is leto viskas ok, jei manevras staigesnis gali susukti >>> ir AWD ir FWD atveju, o tokiu greiciu sukantis ratu jau dzin ar AWD ar FWD. >>> >>> -- >>> booraz >>> >>> On 2016.08.24 06:24, autopagalba wrote: >>>> Ne tai kad bedos, bet komfortas. Vaziuoja stabiliai, tiesiai ir >>>> nereikia dirbt su vairu/gazu. Dar ir saugumas - pvz autostradoj >>>> reikia rikiuotis is pirmos i antra juosta, antra nesvari. Nu >>>> nejauku buna su fwd. Awd ramu - lipa jis per ta kose nieko >>>> nejausdamas. >>>> >>> >> >> > > --