cia uzburtas ratas. masinos apskritai del nieko nekaltos, kalta korumpuota verslo nupirkta 'valdzia'. nu ir gal mes netiesiogiai, kad tokiems lochams leidziam tokia politika vykdyt. bet kai tau pvz atrodo, kad cia viskas norma, tai aisku nematai problemu ir saves niekuo kaltint reikalo nekyla. viskas zajabys juk :) On 2016.09.02 09:17, Dainiushas wrote: > tai čia tipo mašinos kaltos, kad brangiai kainuoja, ne mes ubagiškai > uždirbam? > > On 9/2/2016 9:13 AM, jtdm wrote: >> p.s. rupetu visiems ta ekologija taip labai, tai stengtusi atvirksciai - >> atpiginti maksimaliai masinas, kad galetu ipirkt naujas daugiau zmoniu >> ir nevazinetu mirusiais lavonais. dabar kisa visokias nesamones >> nereikalingas i masinas, pucia marketinga, buria kazkokias nenormalias >> normas tam, kad masinos kainuotu daxuja ir tarnautu kuo trumpiau. >> realybej daugumai uztektu pigaus patikimo kokybisko minimaliai irangos >> turincio automobilio. kas turi $ susidetu papildoma iranga. kas neturi >> pirktu bazini varianta. bet kai dabar pliku kibiru tokios kainos, kad >> vidutines pajamas gaunanciam reikia 10 metu dirbt ant jos, tai ir >> vazineja senais dumijanciais grabais. >> bet juk ekologija yra tik viesas interesas, nes tikrasis kaip visada tas >> pats - $$$. >> >> On 2016.09.02 00:52, invertuota panda wrote: >>> On Thu, 1 Sep 2016 22:14:20 +0300, DSG <gerai.gerai.73@gmail.com> wrote: >>>> Nuo 2018 adblue bus beveik neišvengiamai "a must" naujiems modeliams. >>>> Euronormos :( >>> >>> na tai paliekam tą EU, va britai tuoj galės teršt kaip tik užsimanę :) >>> >> >