neįsivaizduoju kiek gamintojui kainuoja DPF ir EGR, bet įsivaizduoju, kad nelabai brangiai..... Vat jei išmetus turbą ir kuro sistemą, tai jau gautųsi juntamai. On 9/2/2016 10:19 AM, jtdm wrote: > o tu gali priminti, kada benziniai didele dalim buvo ant tiek priearteje > prie dyzeliniu technologiju, isskyrus dpf, egr ir panasiais nesamones? > pasidomim davai kiek kainuoja tam loganui dpf ir egr nauji ir atmetam is > kainos? paziurim kas gausis? > > On 2016.09.02 10:12, Dainiushas wrote: >> o tu gali primint kokius nors laikus kai dyzelinis automobilis kainavo >> tiek pat kiek benzininis? Ta pati bulka, 1.6D +2k€ nuo pugiausio benzo. >> Jei 1.6TD - jau virš 5k. apskritai, jei nesuvoki kodėl dyzelinis >> variklis kainuoja brangiau už adekvatų benzininį, tai nelabai suprantu >> su kuo apie čia diskutuoju.... >> >> On 9/2/2016 10:08 AM, jtdm wrote: >>> poto, kai dyzeline logan kainuos tuos pacius 7keur kaip benzas, taip, >>> visu ubytu a6 ir pan ponams noreciau valdzios rankomis liepti i tokias >>> persest. bet dabar tiesiog nera pigiu shudu. beveik 8keur uz benzinine >>> logan tai nepyk, bet tai brangi nesamone, o ne pigus shudas. >>> >>> On 2016.09.02 10:04, Dainiushas wrote: >>>> kodekas evoliucionavo. kurį laiką plėšėsi maikes kaip gerai su šūdais >>>> važinėt, dabar kitiem lieps važinėt :D >>>> >>>> On 9/2/2016 9:58 AM, Linas Petkevičius wrote: >>>>> "nes marketingas visiem makaules gerai >>>>> praploves su visokiais saugumais ir navarotais, kuriu atseit visiems >>>>> reik." >>>>> >>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>> news:nqb7qj$nob$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> apie saugumą naujo Clio ir 20m senumo kibiro - nenori padiskutuot? Ar >>>>> ten irgi proto pisimas kad nulupt baPkių? >>>> >>> >> >