Tema: Re: AdBlue
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-02 10:00:58
tagi turėjai Matiz'ą!

beje, pigiausias Logan kainuoja 7740 be jokių nuolaidų. Kuo jis ne 
antras gofas? Bėgi pirkt? Klaust ar dar padaryt nuolaidą?

On 9/2/2016 9:54 AM, jtdm wrote:
> nu tai ok, ne 2 tegu buna 5 ir gal 8 net jei kazkas padoresnio?
> tu pasiziurek kiek svere ta pati 'bulka' pries 30 metu ir kiek dabar.
> ir kodel dabar visi perka kibiro klases masina sunkesne nei kazkada
> normalaus dydzio masina svere? nes marketingas visiem makaules gerai
> praploves su visokiais saugumais ir navarotais, kuriu atseit visiems
> reik. pagamink man prasau pirma golfa biski labiau siuolaikinio dizaino.
> pazadu nusipirkt as ji nauja plika be nieko. per tiek metu, buvo galima
> atpiginti (nesugadinant) technologijas kelis kart. ir butu zymiai
> daugiau ekologijos. bet viskas ne tuo keliu eina. dabar golfas prikistas
> visko tiek, kiek pries 30 metu 5er bmw nebuvo.
>
> On 2016.09.02 09:47, Dainiushas wrote:
>> scenikas, už 5k€? Na gal nejuokinam voverių :).
>>
>> čia va plikos bulkos kažkaip perskaičiuota kaina, na tai atmetus
>> olandiškus mokesčius bus 13-15k turbūt
>> http://www.autoweek.nl/auto/2429/audi-80-16-d
>>
>> kaip ji galėtų kainuot 2k€ - nesuvokiu :). Planšetė padori vos ne tiek
>> kainuoja.
>>
>> On 9/2/2016 9:38 AM, jtdm wrote:
>>> cia gal tavo problema, kad nesugebi diskusijos isplesti toliau uz savo
>>> ir mano atveju. dauguma neperka nei premiumu nei matizu, nes vieni per
>>> brangus, kiti per mazi. tipinis pirkejas sakyciau butu kokios dyzelines
>>> corolos ar scenico pirkejas. ir perka jis ta masina 10 metu senumo su
>>> 200kkm ant spydo uz 2-5keur pagrinde. va tiek laisvai galetu kainuoti
>>> tas pats naujas scenikas su kukliu bet normaliu dyzeliniu varikliu be
>>> visu tu nesamoniu. visa iranga galima padaryt uz papildoma kaina, kam
>>> reikes, tas susides.
>>> beje, kad yra daug noro buti ponais, irgi sutinku. ir sutikciau mielu
>>> noru su NORMALIOM bet grieztom tarsos, triuksmo normom ir TA patikra ne
>>> butaforine. kuria reiketu atlikineti cia pat gatvej ir atiminet masinas
>>> ubytas. bet tada, kai realybe atitiks teorija, kai nauja masina
>>> vidutines pajamas gaunanciam zmogui nebus kosminio laivo lygyje pagal
>>> kaina. net ir dabar, viskas yra super netikra. TA svaigta apie dumus po
>>> kablelio, o gatvej vazineja KAMUOLIAIS dumijantys, nes ridos
>>> simtatukstantines ir amzius dvizenklis, tai apie kokias blet euronormas
>>> ir dpfus cia diskutuot reik? sitie du dalykai neturi nieko bendro
>>> tarpusavyje. ipirktu zmones bazines paprastas bet ne kinietiskai
>>> padarytas masinas, butu protinga kontrole ubytiems lavonams, nereiktu
>>> sukti verslo ant brangiu ir niekam nereikalingu technologiju, kurias
>>> dabar visi priversti pirkti.
>>> kuras irgi jeigu nekainuotu kokiu kosmosu, tai zmones gal ir vazinetu
>>> paprastais benzininiais daiktais, dabar gi bando taupyt. perka sena
>>> dyzeli ir dumija. ir px totaliai koks tas dyzelis buvo naujas, su dpf,
>>> be dpf, kokias ten jis normas kazkada atitiko...
>>>
>>> On 2016.09.02 09:28, Dainiushas wrote:
>>>>  bet gi pats dar neseniai stūmei, kaip zjb yra matizai thalijos ir
>>>> kitas
>>>> crap'as, kad viskam tinka ir visiems turi patikt. Dabar pyst nusipirkai
>>>> semipremium'ą, su dafigą komplektacijos ir kilowatų ir piktiniesi,
>>>> kodėl
>>>> tokie pat neprieinami proletariatui? Gi visada vietoj ubytos A6 galima
>>>> pirkt Clio, Rapid, C-Elysee ar kažką panašaus, su mažiausiu benzininiu
>>>> varikliu ir nepist nei sau nei kitiems proto kažkokiais dūmais ar
>>>> ekologijomis. na bet yra kaip yra, suprantamas ir teisingas kiekvieno
>>>> noras būt kaip įmanoma labiau ponu :).
>>>>
>>>> On 9/2/2016 9:21 AM, jtdm wrote:
>>>>> cia uzburtas ratas. masinos apskritai del nieko nekaltos, kalta
>>>>> korumpuota verslo nupirkta 'valdzia'. nu ir gal mes netiesiogiai, kad
>>>>> tokiems lochams leidziam tokia politika vykdyt. bet kai tau pvz
>>>>> atrodo,
>>>>> kad cia viskas norma, tai aisku nematai problemu ir saves niekuo
>>>>> kaltint
>>>>> reikalo nekyla.
>>>>> viskas zajabys juk :)
>>>>>
>>>>> On 2016.09.02 09:17, Dainiushas wrote:
>>>>>> tai čia tipo mašinos kaltos, kad brangiai kainuoja, ne mes ubagiškai
>>>>>> uždirbam?
>>>>>>
>>>>>> On 9/2/2016 9:13 AM, jtdm wrote:
>>>>>>> p.s. rupetu visiems ta ekologija taip labai, tai stengtusi
>>>>>>> atvirksciai -
>>>>>>> atpiginti maksimaliai masinas, kad galetu ipirkt naujas daugiau
>>>>>>> zmoniu
>>>>>>> ir nevazinetu mirusiais lavonais. dabar kisa visokias nesamones
>>>>>>> nereikalingas i masinas, pucia marketinga, buria kazkokias
>>>>>>> nenormalias
>>>>>>> normas tam, kad masinos kainuotu daxuja ir tarnautu kuo trumpiau.
>>>>>>> realybej daugumai uztektu pigaus patikimo kokybisko minimaliai
>>>>>>> irangos
>>>>>>> turincio automobilio. kas turi $ susidetu papildoma iranga. kas
>>>>>>> neturi
>>>>>>> pirktu bazini varianta. bet kai dabar pliku kibiru tokios kainos,
>>>>>>> kad
>>>>>>> vidutines pajamas gaunanciam reikia 10 metu dirbt ant jos, tai ir
>>>>>>> vazineja senais dumijanciais grabais.
>>>>>>> bet juk ekologija yra tik viesas interesas, nes tikrasis kaip visada
>>>>>>> tas
>>>>>>> pats - $$$.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.09.02 00:52, invertuota panda wrote:
>>>>>>>> On Thu, 1 Sep 2016 22:14:20 +0300, DSG <gerai.gerai.73@gmail.com>
>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>> Nuo 2018 adblue bus beveik neišvengiamai "a must" naujiems
>>>>>>>>> modeliams.
>>>>>>>>> Euronormos :(
>>>>>>>>
>>>>>>>> na tai paliekam tą EU, va britai tuoj galės teršt kaip tik
>>>>>>>> užsimanę :)
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>