tagi turėjai Matiz'ą! beje, pigiausias Logan kainuoja 7740 be jokių nuolaidų. Kuo jis ne antras gofas? Bėgi pirkt? Klaust ar dar padaryt nuolaidą? On 9/2/2016 9:54 AM, jtdm wrote: > nu tai ok, ne 2 tegu buna 5 ir gal 8 net jei kazkas padoresnio? > tu pasiziurek kiek svere ta pati 'bulka' pries 30 metu ir kiek dabar. > ir kodel dabar visi perka kibiro klases masina sunkesne nei kazkada > normalaus dydzio masina svere? nes marketingas visiem makaules gerai > praploves su visokiais saugumais ir navarotais, kuriu atseit visiems > reik. pagamink man prasau pirma golfa biski labiau siuolaikinio dizaino. > pazadu nusipirkt as ji nauja plika be nieko. per tiek metu, buvo galima > atpiginti (nesugadinant) technologijas kelis kart. ir butu zymiai > daugiau ekologijos. bet viskas ne tuo keliu eina. dabar golfas prikistas > visko tiek, kiek pries 30 metu 5er bmw nebuvo. > > On 2016.09.02 09:47, Dainiushas wrote: >> scenikas, už 5k€? Na gal nejuokinam voverių :). >> >> čia va plikos bulkos kažkaip perskaičiuota kaina, na tai atmetus >> olandiškus mokesčius bus 13-15k turbūt >> http://www.autoweek.nl/auto/2429/audi-80-16-d >> >> kaip ji galėtų kainuot 2k€ - nesuvokiu :). Planšetė padori vos ne tiek >> kainuoja. >> >> On 9/2/2016 9:38 AM, jtdm wrote: >>> cia gal tavo problema, kad nesugebi diskusijos isplesti toliau uz savo >>> ir mano atveju. dauguma neperka nei premiumu nei matizu, nes vieni per >>> brangus, kiti per mazi. tipinis pirkejas sakyciau butu kokios dyzelines >>> corolos ar scenico pirkejas. ir perka jis ta masina 10 metu senumo su >>> 200kkm ant spydo uz 2-5keur pagrinde. va tiek laisvai galetu kainuoti >>> tas pats naujas scenikas su kukliu bet normaliu dyzeliniu varikliu be >>> visu tu nesamoniu. visa iranga galima padaryt uz papildoma kaina, kam >>> reikes, tas susides. >>> beje, kad yra daug noro buti ponais, irgi sutinku. ir sutikciau mielu >>> noru su NORMALIOM bet grieztom tarsos, triuksmo normom ir TA patikra ne >>> butaforine. kuria reiketu atlikineti cia pat gatvej ir atiminet masinas >>> ubytas. bet tada, kai realybe atitiks teorija, kai nauja masina >>> vidutines pajamas gaunanciam zmogui nebus kosminio laivo lygyje pagal >>> kaina. net ir dabar, viskas yra super netikra. TA svaigta apie dumus po >>> kablelio, o gatvej vazineja KAMUOLIAIS dumijantys, nes ridos >>> simtatukstantines ir amzius dvizenklis, tai apie kokias blet euronormas >>> ir dpfus cia diskutuot reik? sitie du dalykai neturi nieko bendro >>> tarpusavyje. ipirktu zmones bazines paprastas bet ne kinietiskai >>> padarytas masinas, butu protinga kontrole ubytiems lavonams, nereiktu >>> sukti verslo ant brangiu ir niekam nereikalingu technologiju, kurias >>> dabar visi priversti pirkti. >>> kuras irgi jeigu nekainuotu kokiu kosmosu, tai zmones gal ir vazinetu >>> paprastais benzininiais daiktais, dabar gi bando taupyt. perka sena >>> dyzeli ir dumija. ir px totaliai koks tas dyzelis buvo naujas, su dpf, >>> be dpf, kokias ten jis normas kazkada atitiko... >>> >>> On 2016.09.02 09:28, Dainiushas wrote: >>>> bet gi pats dar neseniai stūmei, kaip zjb yra matizai thalijos ir >>>> kitas >>>> crap'as, kad viskam tinka ir visiems turi patikt. Dabar pyst nusipirkai >>>> semipremium'ą, su dafigą komplektacijos ir kilowatų ir piktiniesi, >>>> kodėl >>>> tokie pat neprieinami proletariatui? Gi visada vietoj ubytos A6 galima >>>> pirkt Clio, Rapid, C-Elysee ar kažką panašaus, su mažiausiu benzininiu >>>> varikliu ir nepist nei sau nei kitiems proto kažkokiais dūmais ar >>>> ekologijomis. na bet yra kaip yra, suprantamas ir teisingas kiekvieno >>>> noras būt kaip įmanoma labiau ponu :). >>>> >>>> On 9/2/2016 9:21 AM, jtdm wrote: >>>>> cia uzburtas ratas. masinos apskritai del nieko nekaltos, kalta >>>>> korumpuota verslo nupirkta 'valdzia'. nu ir gal mes netiesiogiai, kad >>>>> tokiems lochams leidziam tokia politika vykdyt. bet kai tau pvz >>>>> atrodo, >>>>> kad cia viskas norma, tai aisku nematai problemu ir saves niekuo >>>>> kaltint >>>>> reikalo nekyla. >>>>> viskas zajabys juk :) >>>>> >>>>> On 2016.09.02 09:17, Dainiushas wrote: >>>>>> tai čia tipo mašinos kaltos, kad brangiai kainuoja, ne mes ubagiškai >>>>>> uždirbam? >>>>>> >>>>>> On 9/2/2016 9:13 AM, jtdm wrote: >>>>>>> p.s. rupetu visiems ta ekologija taip labai, tai stengtusi >>>>>>> atvirksciai - >>>>>>> atpiginti maksimaliai masinas, kad galetu ipirkt naujas daugiau >>>>>>> zmoniu >>>>>>> ir nevazinetu mirusiais lavonais. dabar kisa visokias nesamones >>>>>>> nereikalingas i masinas, pucia marketinga, buria kazkokias >>>>>>> nenormalias >>>>>>> normas tam, kad masinos kainuotu daxuja ir tarnautu kuo trumpiau. >>>>>>> realybej daugumai uztektu pigaus patikimo kokybisko minimaliai >>>>>>> irangos >>>>>>> turincio automobilio. kas turi $ susidetu papildoma iranga. kas >>>>>>> neturi >>>>>>> pirktu bazini varianta. bet kai dabar pliku kibiru tokios kainos, >>>>>>> kad >>>>>>> vidutines pajamas gaunanciam reikia 10 metu dirbt ant jos, tai ir >>>>>>> vazineja senais dumijanciais grabais. >>>>>>> bet juk ekologija yra tik viesas interesas, nes tikrasis kaip visada >>>>>>> tas >>>>>>> pats - $$$. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.09.02 00:52, invertuota panda wrote: >>>>>>>> On Thu, 1 Sep 2016 22:14:20 +0300, DSG <gerai.gerai.73@gmail.com> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> Nuo 2018 adblue bus beveik neišvengiamai "a must" naujiems >>>>>>>>> modeliams. >>>>>>>>> Euronormos :( >>>>>>>> >>>>>>>> na tai paliekam tą EU, va britai tuoj galės teršt kaip tik >>>>>>>> užsimanę :) >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >