Nepilkit i "myzalo" baka 1/4 ar 1/5 turio vandens, neisvazinekit AdBlue iki paskutinio laso isgaravimo sistemoje - dozatoriaus problemu nezinosite. Siai dienai retsykiais dar sutinkamas tipinis gedimas - CO analizatoriaus davikliu ismetimo sistemoje "uzlinkimas". Dazniausiai (del patikimumo, tipo, kaip aviacinese sistemose) sumontuojami 3 davikliai. Vienam ju "numirus" - sistema signalizuoja apie gedima ir po tam tikro variklio darbo valandu skaiciaus ijungia aplinka tausojkanti rezima, t.y. "atimama" ~30% sukimo momento galios. Megejams isvazineti iki paskutinio laso ir tik po tyo pradeti ieskoti degalines su AdBlue - tai is bedos tinka EURO5 tarsos emisijos standartus atitinkancii irangai - bus tik sumazintas sukimo momentas, bet galesite +/- greitai vaziuoti toliau. O stai EURO6 i tokius "bajerius" reaguoja grieztai - perjungiama i avarini rezima, kuomet jusu automobilis isvystys tik 20 / 40 km/h (nelygu gamintojas) greiti, kad savo eiga galetumete nuvezlinti iki serviso. "Ant akiu" esantis ir pavairuotas menesio senumo Trafic 1.6 dyzelis turi itin maza apetita AdBlue naudojimui. Bet degalu sanaudos way aukstesnes uz deklaruojamas dileriu. Vaziuojant 5-iese su bagazu, be jokiu priekabu, 95% kelio - greitkeliai, likusiose 5% isnaudojant "stop/start" sistema, su imontuotu greicio ribotuvu (130 km/h) average pagal bortkompiuteri 9,4. Praktiskai skaiciuojant rida ir pylimus - gaunasi tas pats - link 10,0 l/100km artejantis skaiciukas. "Markovich" <idea3@inbox.lt> wrote in message news:nq9p79$9tv$1@trimpas.omnitel.net... > Aladdin <rimvydas@rimvydas.info> Wrote in message: >> Sveiki, >> >> Gal kas jau va?in?jate su AdBlue ir galit pasidalinti ?sp?d?iais? >> > > Renkantis nauja auta buvo svarstyta isisgyt varianta su adblue, > bet pasitarus su pazystamais is miolerio buvo atsisakyta, kol kas > dafiga reikalu su ta sistema, ties 100-150kkm prasideda > elektronines ir kitokios problem su myzalo ipurskimu ir > t.t. > -- > Marius > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/