nu tai ok, ne 2 tegu buna 5 ir gal 8 net jei kazkas padoresnio? tu pasiziurek kiek svere ta pati 'bulka' pries 30 metu ir kiek dabar. ir kodel dabar visi perka kibiro klases masina sunkesne nei kazkada normalaus dydzio masina svere? nes marketingas visiem makaules gerai praploves su visokiais saugumais ir navarotais, kuriu atseit visiems reik. pagamink man prasau pirma golfa biski labiau siuolaikinio dizaino. pazadu nusipirkt as ji nauja plika be nieko. per tiek metu, buvo galima atpiginti (nesugadinant) technologijas kelis kart. ir butu zymiai daugiau ekologijos. bet viskas ne tuo keliu eina. dabar golfas prikistas visko tiek, kiek pries 30 metu 5er bmw nebuvo. On 2016.09.02 09:47, Dainiushas wrote: > scenikas, už 5k€? Na gal nejuokinam voverių :). > > čia va plikos bulkos kažkaip perskaičiuota kaina, na tai atmetus > olandiškus mokesčius bus 13-15k turbūt > http://www.autoweek.nl/auto/2429/audi-80-16-d > > kaip ji galėtų kainuot 2k€ - nesuvokiu :). Planšetė padori vos ne tiek > kainuoja. > > On 9/2/2016 9:38 AM, jtdm wrote: >> cia gal tavo problema, kad nesugebi diskusijos isplesti toliau uz savo >> ir mano atveju. dauguma neperka nei premiumu nei matizu, nes vieni per >> brangus, kiti per mazi. tipinis pirkejas sakyciau butu kokios dyzelines >> corolos ar scenico pirkejas. ir perka jis ta masina 10 metu senumo su >> 200kkm ant spydo uz 2-5keur pagrinde. va tiek laisvai galetu kainuoti >> tas pats naujas scenikas su kukliu bet normaliu dyzeliniu varikliu be >> visu tu nesamoniu. visa iranga galima padaryt uz papildoma kaina, kam >> reikes, tas susides. >> beje, kad yra daug noro buti ponais, irgi sutinku. ir sutikciau mielu >> noru su NORMALIOM bet grieztom tarsos, triuksmo normom ir TA patikra ne >> butaforine. kuria reiketu atlikineti cia pat gatvej ir atiminet masinas >> ubytas. bet tada, kai realybe atitiks teorija, kai nauja masina >> vidutines pajamas gaunanciam zmogui nebus kosminio laivo lygyje pagal >> kaina. net ir dabar, viskas yra super netikra. TA svaigta apie dumus po >> kablelio, o gatvej vazineja KAMUOLIAIS dumijantys, nes ridos >> simtatukstantines ir amzius dvizenklis, tai apie kokias blet euronormas >> ir dpfus cia diskutuot reik? sitie du dalykai neturi nieko bendro >> tarpusavyje. ipirktu zmones bazines paprastas bet ne kinietiskai >> padarytas masinas, butu protinga kontrole ubytiems lavonams, nereiktu >> sukti verslo ant brangiu ir niekam nereikalingu technologiju, kurias >> dabar visi priversti pirkti. >> kuras irgi jeigu nekainuotu kokiu kosmosu, tai zmones gal ir vazinetu >> paprastais benzininiais daiktais, dabar gi bando taupyt. perka sena >> dyzeli ir dumija. ir px totaliai koks tas dyzelis buvo naujas, su dpf, >> be dpf, kokias ten jis normas kazkada atitiko... >> >> On 2016.09.02 09:28, Dainiushas wrote: >>> bet gi pats dar neseniai stūmei, kaip zjb yra matizai thalijos ir kitas >>> crap'as, kad viskam tinka ir visiems turi patikt. Dabar pyst nusipirkai >>> semipremium'ą, su dafigą komplektacijos ir kilowatų ir piktiniesi, kodėl >>> tokie pat neprieinami proletariatui? Gi visada vietoj ubytos A6 galima >>> pirkt Clio, Rapid, C-Elysee ar kažką panašaus, su mažiausiu benzininiu >>> varikliu ir nepist nei sau nei kitiems proto kažkokiais dūmais ar >>> ekologijomis. na bet yra kaip yra, suprantamas ir teisingas kiekvieno >>> noras būt kaip įmanoma labiau ponu :). >>> >>> On 9/2/2016 9:21 AM, jtdm wrote: >>>> cia uzburtas ratas. masinos apskritai del nieko nekaltos, kalta >>>> korumpuota verslo nupirkta 'valdzia'. nu ir gal mes netiesiogiai, kad >>>> tokiems lochams leidziam tokia politika vykdyt. bet kai tau pvz atrodo, >>>> kad cia viskas norma, tai aisku nematai problemu ir saves niekuo >>>> kaltint >>>> reikalo nekyla. >>>> viskas zajabys juk :) >>>> >>>> On 2016.09.02 09:17, Dainiushas wrote: >>>>> tai čia tipo mašinos kaltos, kad brangiai kainuoja, ne mes ubagiškai >>>>> uždirbam? >>>>> >>>>> On 9/2/2016 9:13 AM, jtdm wrote: >>>>>> p.s. rupetu visiems ta ekologija taip labai, tai stengtusi >>>>>> atvirksciai - >>>>>> atpiginti maksimaliai masinas, kad galetu ipirkt naujas daugiau >>>>>> zmoniu >>>>>> ir nevazinetu mirusiais lavonais. dabar kisa visokias nesamones >>>>>> nereikalingas i masinas, pucia marketinga, buria kazkokias >>>>>> nenormalias >>>>>> normas tam, kad masinos kainuotu daxuja ir tarnautu kuo trumpiau. >>>>>> realybej daugumai uztektu pigaus patikimo kokybisko minimaliai >>>>>> irangos >>>>>> turincio automobilio. kas turi $ susidetu papildoma iranga. kas >>>>>> neturi >>>>>> pirktu bazini varianta. bet kai dabar pliku kibiru tokios kainos, kad >>>>>> vidutines pajamas gaunanciam reikia 10 metu dirbt ant jos, tai ir >>>>>> vazineja senais dumijanciais grabais. >>>>>> bet juk ekologija yra tik viesas interesas, nes tikrasis kaip visada >>>>>> tas >>>>>> pats - $$$. >>>>>> >>>>>> On 2016.09.02 00:52, invertuota panda wrote: >>>>>>> On Thu, 1 Sep 2016 22:14:20 +0300, DSG <gerai.gerai.73@gmail.com> >>>>>>> wrote: >>>>>>>> Nuo 2018 adblue bus beveik neišvengiamai "a must" naujiems >>>>>>>> modeliams. >>>>>>>> Euronormos :( >>>>>>> >>>>>>> na tai paliekam tą EU, va britai tuoj galės teršt kaip tik >>>>>>> užsimanę :) >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >