o tu gali priminti, kada benziniai didele dalim buvo ant tiek priearteje prie dyzeliniu technologiju, isskyrus dpf, egr ir panasiais nesamones? pasidomim davai kiek kainuoja tam loganui dpf ir egr nauji ir atmetam is kainos? paziurim kas gausis? On 2016.09.02 10:12, Dainiushas wrote: > o tu gali primint kokius nors laikus kai dyzelinis automobilis kainavo > tiek pat kiek benzininis? Ta pati bulka, 1.6D +2k€ nuo pugiausio benzo. > Jei 1.6TD - jau virš 5k. apskritai, jei nesuvoki kodėl dyzelinis > variklis kainuoja brangiau už adekvatų benzininį, tai nelabai suprantu > su kuo apie čia diskutuoju.... > > On 9/2/2016 10:08 AM, jtdm wrote: >> poto, kai dyzeline logan kainuos tuos pacius 7keur kaip benzas, taip, >> visu ubytu a6 ir pan ponams noreciau valdzios rankomis liepti i tokias >> persest. bet dabar tiesiog nera pigiu shudu. beveik 8keur uz benzinine >> logan tai nepyk, bet tai brangi nesamone, o ne pigus shudas. >> >> On 2016.09.02 10:04, Dainiushas wrote: >>> kodekas evoliucionavo. kurį laiką plėšėsi maikes kaip gerai su šūdais >>> važinėt, dabar kitiem lieps važinėt :D >>> >>> On 9/2/2016 9:58 AM, Linas Petkevičius wrote: >>>> "nes marketingas visiem makaules gerai >>>> praploves su visokiais saugumais ir navarotais, kuriu atseit visiems >>>> reik." >>>> >>>> "Dainiushas" wrote in message news:nqb7qj$nob$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> apie saugumą naujo Clio ir 20m senumo kibiro - nenori padiskutuot? Ar >>>> ten irgi proto pisimas kad nulupt baPkių? >>> >> >