o kodel pigiausias dyzelis >10keur pats sugalvosi? On 2016.09.02 10:00, Dainiushas wrote: > tagi turėjai Matiz'ą! > > beje, pigiausias Logan kainuoja 7740 be jokių nuolaidų. Kuo jis ne > antras gofas? Bėgi pirkt? Klaust ar dar padaryt nuolaidą? > > On 9/2/2016 9:54 AM, jtdm wrote: >> nu tai ok, ne 2 tegu buna 5 ir gal 8 net jei kazkas padoresnio? >> tu pasiziurek kiek svere ta pati 'bulka' pries 30 metu ir kiek dabar. >> ir kodel dabar visi perka kibiro klases masina sunkesne nei kazkada >> normalaus dydzio masina svere? nes marketingas visiem makaules gerai >> praploves su visokiais saugumais ir navarotais, kuriu atseit visiems >> reik. pagamink man prasau pirma golfa biski labiau siuolaikinio dizaino. >> pazadu nusipirkt as ji nauja plika be nieko. per tiek metu, buvo galima >> atpiginti (nesugadinant) technologijas kelis kart. ir butu zymiai >> daugiau ekologijos. bet viskas ne tuo keliu eina. dabar golfas prikistas >> visko tiek, kiek pries 30 metu 5er bmw nebuvo. >> >> On 2016.09.02 09:47, Dainiushas wrote: >>> scenikas, už 5k€? Na gal nejuokinam voverių :). >>> >>> čia va plikos bulkos kažkaip perskaičiuota kaina, na tai atmetus >>> olandiškus mokesčius bus 13-15k turbūt >>> http://www.autoweek.nl/auto/2429/audi-80-16-d >>> >>> kaip ji galėtų kainuot 2k€ - nesuvokiu :). Planšetė padori vos ne tiek >>> kainuoja. >>> >>> On 9/2/2016 9:38 AM, jtdm wrote: >>>> cia gal tavo problema, kad nesugebi diskusijos isplesti toliau uz savo >>>> ir mano atveju. dauguma neperka nei premiumu nei matizu, nes vieni per >>>> brangus, kiti per mazi. tipinis pirkejas sakyciau butu kokios dyzelines >>>> corolos ar scenico pirkejas. ir perka jis ta masina 10 metu senumo su >>>> 200kkm ant spydo uz 2-5keur pagrinde. va tiek laisvai galetu kainuoti >>>> tas pats naujas scenikas su kukliu bet normaliu dyzeliniu varikliu be >>>> visu tu nesamoniu. visa iranga galima padaryt uz papildoma kaina, kam >>>> reikes, tas susides. >>>> beje, kad yra daug noro buti ponais, irgi sutinku. ir sutikciau mielu >>>> noru su NORMALIOM bet grieztom tarsos, triuksmo normom ir TA patikra ne >>>> butaforine. kuria reiketu atlikineti cia pat gatvej ir atiminet masinas >>>> ubytas. bet tada, kai realybe atitiks teorija, kai nauja masina >>>> vidutines pajamas gaunanciam zmogui nebus kosminio laivo lygyje pagal >>>> kaina. net ir dabar, viskas yra super netikra. TA svaigta apie dumus po >>>> kablelio, o gatvej vazineja KAMUOLIAIS dumijantys, nes ridos >>>> simtatukstantines ir amzius dvizenklis, tai apie kokias blet euronormas >>>> ir dpfus cia diskutuot reik? sitie du dalykai neturi nieko bendro >>>> tarpusavyje. ipirktu zmones bazines paprastas bet ne kinietiskai >>>> padarytas masinas, butu protinga kontrole ubytiems lavonams, nereiktu >>>> sukti verslo ant brangiu ir niekam nereikalingu technologiju, kurias >>>> dabar visi priversti pirkti. >>>> kuras irgi jeigu nekainuotu kokiu kosmosu, tai zmones gal ir vazinetu >>>> paprastais benzininiais daiktais, dabar gi bando taupyt. perka sena >>>> dyzeli ir dumija. ir px totaliai koks tas dyzelis buvo naujas, su dpf, >>>> be dpf, kokias ten jis normas kazkada atitiko... >>>> >>>> On 2016.09.02 09:28, Dainiushas wrote: >>>>> bet gi pats dar neseniai stūmei, kaip zjb yra matizai thalijos ir >>>>> kitas >>>>> crap'as, kad viskam tinka ir visiems turi patikt. Dabar pyst >>>>> nusipirkai >>>>> semipremium'ą, su dafigą komplektacijos ir kilowatų ir piktiniesi, >>>>> kodėl >>>>> tokie pat neprieinami proletariatui? Gi visada vietoj ubytos A6 galima >>>>> pirkt Clio, Rapid, C-Elysee ar kažką panašaus, su mažiausiu benzininiu >>>>> varikliu ir nepist nei sau nei kitiems proto kažkokiais dūmais ar >>>>> ekologijomis. na bet yra kaip yra, suprantamas ir teisingas kiekvieno >>>>> noras būt kaip įmanoma labiau ponu :). >>>>> >>>>> On 9/2/2016 9:21 AM, jtdm wrote: >>>>>> cia uzburtas ratas. masinos apskritai del nieko nekaltos, kalta >>>>>> korumpuota verslo nupirkta 'valdzia'. nu ir gal mes netiesiogiai, kad >>>>>> tokiems lochams leidziam tokia politika vykdyt. bet kai tau pvz >>>>>> atrodo, >>>>>> kad cia viskas norma, tai aisku nematai problemu ir saves niekuo >>>>>> kaltint >>>>>> reikalo nekyla. >>>>>> viskas zajabys juk :) >>>>>> >>>>>> On 2016.09.02 09:17, Dainiushas wrote: >>>>>>> tai čia tipo mašinos kaltos, kad brangiai kainuoja, ne mes ubagiškai >>>>>>> uždirbam? >>>>>>> >>>>>>> On 9/2/2016 9:13 AM, jtdm wrote: >>>>>>>> p.s. rupetu visiems ta ekologija taip labai, tai stengtusi >>>>>>>> atvirksciai - >>>>>>>> atpiginti maksimaliai masinas, kad galetu ipirkt naujas daugiau >>>>>>>> zmoniu >>>>>>>> ir nevazinetu mirusiais lavonais. dabar kisa visokias nesamones >>>>>>>> nereikalingas i masinas, pucia marketinga, buria kazkokias >>>>>>>> nenormalias >>>>>>>> normas tam, kad masinos kainuotu daxuja ir tarnautu kuo trumpiau. >>>>>>>> realybej daugumai uztektu pigaus patikimo kokybisko minimaliai >>>>>>>> irangos >>>>>>>> turincio automobilio. kas turi $ susidetu papildoma iranga. kas >>>>>>>> neturi >>>>>>>> pirktu bazini varianta. bet kai dabar pliku kibiru tokios kainos, >>>>>>>> kad >>>>>>>> vidutines pajamas gaunanciam reikia 10 metu dirbt ant jos, tai ir >>>>>>>> vazineja senais dumijanciais grabais. >>>>>>>> bet juk ekologija yra tik viesas interesas, nes tikrasis kaip >>>>>>>> visada >>>>>>>> tas >>>>>>>> pats - $$$. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016.09.02 00:52, invertuota panda wrote: >>>>>>>>> On Thu, 1 Sep 2016 22:14:20 +0300, DSG <gerai.gerai.73@gmail.com> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>> Nuo 2018 adblue bus beveik neišvengiamai "a must" naujiems >>>>>>>>>> modeliams. >>>>>>>>>> Euronormos :( >>>>>>>>> >>>>>>>>> na tai paliekam tą EU, va britai tuoj galės teršt kaip tik >>>>>>>>> užsimanę :) >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >