cia gal tavo problema, kad nesugebi diskusijos isplesti toliau uz savo ir mano atveju. dauguma neperka nei premiumu nei matizu, nes vieni per brangus, kiti per mazi. tipinis pirkejas sakyciau butu kokios dyzelines corolos ar scenico pirkejas. ir perka jis ta masina 10 metu senumo su 200kkm ant spydo uz 2-5keur pagrinde. va tiek laisvai galetu kainuoti tas pats naujas scenikas su kukliu bet normaliu dyzeliniu varikliu be visu tu nesamoniu. visa iranga galima padaryt uz papildoma kaina, kam reikes, tas susides. beje, kad yra daug noro buti ponais, irgi sutinku. ir sutikciau mielu noru su NORMALIOM bet grieztom tarsos, triuksmo normom ir TA patikra ne butaforine. kuria reiketu atlikineti cia pat gatvej ir atiminet masinas ubytas. bet tada, kai realybe atitiks teorija, kai nauja masina vidutines pajamas gaunanciam zmogui nebus kosminio laivo lygyje pagal kaina. net ir dabar, viskas yra super netikra. TA svaigta apie dumus po kablelio, o gatvej vazineja KAMUOLIAIS dumijantys, nes ridos simtatukstantines ir amzius dvizenklis, tai apie kokias blet euronormas ir dpfus cia diskutuot reik? sitie du dalykai neturi nieko bendro tarpusavyje. ipirktu zmones bazines paprastas bet ne kinietiskai padarytas masinas, butu protinga kontrole ubytiems lavonams, nereiktu sukti verslo ant brangiu ir niekam nereikalingu technologiju, kurias dabar visi priversti pirkti. kuras irgi jeigu nekainuotu kokiu kosmosu, tai zmones gal ir vazinetu paprastais benzininiais daiktais, dabar gi bando taupyt. perka sena dyzeli ir dumija. ir px totaliai koks tas dyzelis buvo naujas, su dpf, be dpf, kokias ten jis normas kazkada atitiko... On 2016.09.02 09:28, Dainiushas wrote: > bet gi pats dar neseniai stūmei, kaip zjb yra matizai thalijos ir kitas > crap'as, kad viskam tinka ir visiems turi patikt. Dabar pyst nusipirkai > semipremium'ą, su dafigą komplektacijos ir kilowatų ir piktiniesi, kodėl > tokie pat neprieinami proletariatui? Gi visada vietoj ubytos A6 galima > pirkt Clio, Rapid, C-Elysee ar kažką panašaus, su mažiausiu benzininiu > varikliu ir nepist nei sau nei kitiems proto kažkokiais dūmais ar > ekologijomis. na bet yra kaip yra, suprantamas ir teisingas kiekvieno > noras būt kaip įmanoma labiau ponu :). > > On 9/2/2016 9:21 AM, jtdm wrote: >> cia uzburtas ratas. masinos apskritai del nieko nekaltos, kalta >> korumpuota verslo nupirkta 'valdzia'. nu ir gal mes netiesiogiai, kad >> tokiems lochams leidziam tokia politika vykdyt. bet kai tau pvz atrodo, >> kad cia viskas norma, tai aisku nematai problemu ir saves niekuo kaltint >> reikalo nekyla. >> viskas zajabys juk :) >> >> On 2016.09.02 09:17, Dainiushas wrote: >>> tai čia tipo mašinos kaltos, kad brangiai kainuoja, ne mes ubagiškai >>> uždirbam? >>> >>> On 9/2/2016 9:13 AM, jtdm wrote: >>>> p.s. rupetu visiems ta ekologija taip labai, tai stengtusi >>>> atvirksciai - >>>> atpiginti maksimaliai masinas, kad galetu ipirkt naujas daugiau zmoniu >>>> ir nevazinetu mirusiais lavonais. dabar kisa visokias nesamones >>>> nereikalingas i masinas, pucia marketinga, buria kazkokias nenormalias >>>> normas tam, kad masinos kainuotu daxuja ir tarnautu kuo trumpiau. >>>> realybej daugumai uztektu pigaus patikimo kokybisko minimaliai irangos >>>> turincio automobilio. kas turi $ susidetu papildoma iranga. kas neturi >>>> pirktu bazini varianta. bet kai dabar pliku kibiru tokios kainos, kad >>>> vidutines pajamas gaunanciam reikia 10 metu dirbt ant jos, tai ir >>>> vazineja senais dumijanciais grabais. >>>> bet juk ekologija yra tik viesas interesas, nes tikrasis kaip visada >>>> tas >>>> pats - $$$. >>>> >>>> On 2016.09.02 00:52, invertuota panda wrote: >>>>> On Thu, 1 Sep 2016 22:14:20 +0300, DSG <gerai.gerai.73@gmail.com> >>>>> wrote: >>>>>> Nuo 2018 adblue bus beveik neišvengiamai "a must" naujiems modeliams. >>>>>> Euronormos :( >>>>> >>>>> na tai paliekam tą EU, va britai tuoj galės teršt kaip tik užsimanę :) >>>>> >>>> >>> >> >